  • 41. Data: 2013-04-08 21:18:05
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-04-08 18:08, J.F pisze:
    >Nie wiem jak dawniej :)

    Dawniej bylo dyskutowane :-)

    zejdzDoPlusa/NajnizszeRachunki/TylkoSIM/
    >Pamiętasz jak pisałem o zmianach warunków u wielu operatorów?

    ciagle sie cos zmienia. Np telefony teraz daja za darmo :-P

    >No trzeba - żadna nowość i (AFAIR) kosztuje ta operacja tyle samo
    >u wszystkich operatorów.

    Tylko ze jak bierzesz z cyrografem, to czesto odpuszczali.

    P.S. Stary klient tez moze skorzystac z tej promocji ?
    Bo to oferta na przeniesienie numeru i "

    skierowana jest do Klientów, którym zaproponowana została możliwość
    skorzystania z Promocji "

    J.

  • 42. Data: 2013-04-08 21:46:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 21:18, J.F pisze:

    > Dawniej bylo dyskutowane :-)

    Dawniej to kiedy? Pytanie zasadniczo było jak najbardziej poważne.

    zejdzDoPlusa/NajnizszeRachunki/TylkoSIM/

    > ciagle sie cos zmienia. Np telefony teraz daja za darmo :-P

    Ostatnio się zmienia dużo bardziej niż na przestrzeni wielu lat
    wcześniej (pisałem o tym) - powinieneś o tym wiedzieć, skoro zmiany
    w przepisach podobno śledzisz. A telefonów za darmo nie dają. Jak
    masz gdzieś takie miejsce to wezmę ze dwa, ale nie chciałbym z tego
    tytułu jakichś problemów, czy też podpisywać lojalki na 2 lata.

    > Tylko ze jak bierzesz z cyrografem, to czesto odpuszczali.

    Przy przeniesieniu numeru? Gdzie? Może jak wziąłeś cyrograf
    z aparatem to tak, w ramach promocji, ale to raczej coś tam było
    za free na jakiś okres.

    > P.S. Stary klient tez moze skorzystac z tej promocji ?

    Jako stary klient możesz zapytać.

    > Bo to oferta na przeniesienie numeru i "
    > skierowana jest do Klientów, którym zaproponowana została możliwość
    > skorzystania z Promocji "

    Oferta jest dla migrujących z innych sieci i to jest napisane.
    Nie skorzystałem, ponieważ nie była atrakcyjna dla mnie i dla
    mojej rodziny.

  • 43. Data: 2013-04-08 21:49:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Jeden ?
    > Miliony by sie znalazlo.
    > Badz pewien ze co najmniej polowa samodzielnie by nie pamietala kiedy im
    > sie umowa konczy, i mieliby pretensje "a czemu panstwo nie dzwonili i nie
    > przypominali".
    > A sposrod drugiej polowy wiekszosc by sobie przypomniala
    >
    > Zobacz chocby w samochodach - ilu ludzi ma problem ze przeglad sie
    > skonczyl tydzien temu, albo polisa juz niewazna ... na szczescie jak
    > zapomnieli, to zazwyczaj jest wazna.

    No i z paliwem mają taki problem, że jak się skończyło tydzień temu albo
    wywietrzało .. na szczęście jak zapomnieli ... :-)

    > I przez cala mase innych uslugodawcow, ktorym zaswiecilo w oczy widmo
    > konkurencji - chetnie pana obsluzymy, ale chcemy umowe na nie mnej niz
    > rok.
    > A nie ze my panu przylacze zrobimy, a pan nazajutrz sp* do innej firmy.

    I zapłać pan nam jeszcze za tę instalację.

    > Zawsze mozesz umowe przeczytac. Szczegolnie ze to akurat u wszystkich
    > takie samo, no moze z wyjatkiem plusa.

    Już nie opowiadaj bajek, że sam ogarniasz te wszystkie umowy

  • 44. Data: 2013-04-08 21:55:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Leszek" <l...@w...peel>

    > Jak widać nawet do posiadania telefonu i podpisywania umowy trzeba
    > dojrzeć.

    Skąd u dojrzałego osobnika tak idiotyczne przemyślenia ? :-) To jest co
    najwyżej kwestia wiedzy prawniczej. Zdecydowanie nie wierzę w możliwość
    ogarnięcia tych umów przez przeciętnego ludzika.

  • 45. Data: 2013-04-08 22:08:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 21:55, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Leszek" <l...@w...peel>

    > Skąd u dojrzałego osobnika tak idiotyczne przemyślenia ? :-)

    Też się zastanawiam, patrząc na to co wypisujesz :)

    > To jest co
    > najwyżej kwestia wiedzy prawniczej. Zdecydowanie nie wierzę w możliwość
    > ogarnięcia tych umów przez przeciętnego ludzika.

    W omawianym zakresie umowy są bardzo proste i w sumie wiele się od
    siebie nie różnią - specjalne warunki mamy na określoną liczbę
    okresów rozliczeniowych i jak się nic nie zrobi, to umowa będzie
    dalej realizowana jako bezterminowa. To na jakich warunkach
    wynika z umowy już podpisanej.

  • 46. Data: 2013-04-08 23:42:48
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-07 02:14, JoteR pisze:
    > A swoją drogą, jeśli nie zełgałeś, to w salonie albo cię oszukali, albo
    > nie zrozumieli, o co zresztą nietrudno (biorąc pod uwagę twój sposób
    > pyskowania). Bo *przedłużyć* umowę na kolejne np. 24 miesiące możesz w
    > każdej chwili, nawet na nowych warunkach (bo starych i tak już nie
    > dostaniesz), ten termin (pełny okres rozliczeniowy następujący po
    > bieżącym) obowiązuje tylko dla składanych wypowiedzeń.

    Wydaje mi się, że umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych zawierane
    są bezterminowo. Na określony czas dodatkowo obowiązują warunki
    promocyjne. Nie mam przed sobą żadnej umowy i nie mogę z całą pewnością
    tego stwierdzić, ale tak to zapamiętałem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 47. Data: 2013-04-09 00:11:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Apr 2013 21:49:05 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >
    > No i z paliwem mają taki problem, że jak się skończyło tydzień temu albo
    > wywietrzało .. na szczęście jak zapomnieli ... :-)

    Dlatego taka wyrazna lampka przypomina "malo paliwa".
    W niekrorych samochodach lampki brak ... i nie ma sie co dziwic ze
    jedna z czestszych usterek jest brak paliwa.

    Te z Era/tmobile sa dosc przyzwoite. W miare krotkie, prosto napisane,
    i zawieraja informacje, z ktorymi warto sie zapoznac.

    Play nie znam.

    J.

  • 48. Data: 2013-04-09 02:21:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-08 22:08, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > okresów rozliczeniowych i jak się nic nie zrobi, to umowa będzie
    > dalej realizowana jako bezterminowa. To na jakich warunkach

    A taka umowę można już wypowiedzieć w każdej chwili.

    --
    animka

  • 49. Data: 2013-04-09 08:33:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-09 02:21, animka pisze:
    > W dniu 2013-04-08 22:08, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > A taka umowę można już wypowiedzieć w każdej chwili.

    Nie wiem co dokładnie masz na myśli, ale zasadniczo każdą
    "taką" umowę można wypowiedzieć w każdej chwili. Ewentualne
    konsekwencje nieutrzymania umowy w okresie warunków specjalnych
    są opisane.

  • 50. Data: 2013-04-09 09:39:15
    Od: Leszek <l...@w...peel>

> [...]
    > co najwyżej kwestia wiedzy prawniczej. Zdecydowanie nie wierzę w
    > możliwość ogarnięcia tych umów przez przeciętnego ludzika.
    Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest dla Ciebie nie do
    ogarnięcia?
    Do czego prawnicy? Do kilkunastu punktów?
    Trzeba je tylko przeczytać a tego prawie nikt nie robi.