eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmbezprawie (?) w PLayRe: bezprawie (?) w PLay
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Mon, 8 Apr 2013 21:49:05 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <kjv7fp$bp1$1@mx1.internetia.pl>
    References: <51609ae5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjtmfs$ntc$1@node2.news.atman.pl> <kjtuel$rqv$1@mx1.internetia.pl>
    <kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl>
    <5162d3bf$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1365451065 12065 83.238.168.227 (8 Apr 2013 19:57:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Apr 2013 19:57:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <5162d3bf$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044325
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >>Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający pretensje
    >>bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z zakończenia
    >>terminowej umowy na te usługi??
    >
    > Jeden ?
    > Miliony by sie znalazlo.
    > Badz pewien ze co najmniej polowa samodzielnie by nie pamietala kiedy im
    > sie umowa konczy, i mieliby pretensje "a czemu panstwo nie dzwonili i nie
    > przypominali".
    > A sposrod drugiej polowy wiekszosc by sobie przypomniala
    >
    > Zobacz chocby w samochodach - ilu ludzi ma problem ze przeglad sie
    > skonczyl tydzien temu, albo polisa juz niewazna ... na szczescie jak
    > zapomnieli, to zazwyczaj jest wazna.

    No i z paliwem mają taki problem, że jak się skończyło tydzień temu albo
    wywietrzało .. na szczęście jak zapomnieli ... :-)

    >
    >> I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
    >>bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
    >>telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
    >>wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
    >
    > I przez cala mase innych uslugodawcow, ktorym zaswiecilo w oczy widmo
    > konkurencji - chetnie pana obsluzymy, ale chcemy umowe na nie mnej niz
    > rok.
    > A nie ze my panu przylacze zrobimy, a pan nazajutrz sp* do innej firmy.

    I zapłać pan nam jeszcze za tę instalację.

    >
    >>Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie robiąc z
    >>umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.
    >
    > Zawsze mozesz umowe przeczytac. Szczegolnie ze to akurat u wszystkich
    > takie samo, no moze z wyjatkiem plusa.

    Już nie opowiadaj bajek, że sam ogarniasz te wszystkie umowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: