-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <i...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
Date: Sun, 14 Apr 2013 20:00:42 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 84
Message-ID: <kkeqru$9p3$1@node1.news.atman.pl>
References: <51609ae5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kjtmfs$ntc$1@node2.news.atman.pl> <kjtuel$rqv$1@mx1.internetia.pl>
<kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl>
<5162d3bf$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-78-30-111-1.free.aero2.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1365962431 10019 78.30.111.1 (14 Apr 2013 18:00:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Apr 2013 18:00:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <5162d3bf$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044582
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-08 16:27, J.F pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
>> Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
>> pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
>> zakończenia terminowej umowy na te usługi??
>
> Jeden ?
> Miliony by sie znalazlo.
> Badz pewien ze co najmniej polowa samodzielnie by nie pamietala kiedy
> im sie umowa konczy, i mieliby pretensje "a czemu panstwo nie dzwonili
> i nie przypominali".
> A sposrod drugiej polowy wiekszosc by sobie przypomniala
>
> Zobacz chocby w samochodach - ilu ludzi ma problem ze przeglad sie
> skonczyl tydzien temu, albo polisa juz niewazna ... na szczescie jak
> zapomnieli, to zazwyczaj jest wazna.
O co chodzi z tymi przeglądami? A ubezpieczenia to specyficzna gałąź
usług, odpowiednie rygory do zapanowania nad potencjalnym bajzlem muszą
być praktykowane.
>
>> A w odwrotna stronę - tylko chyba ktoś upośledzony może sobie to
>> chwalić coś takiego, że ktoś mu głowę zawraca, mimo tego że umowę
>> podpisał na określony termin. Kończy się umowa i klient zapomina o
>> firmie z którą podpisał umowę TERMINOWĄ, i jest pewny że za jakiś
>> czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie upomni się o zaległe
>> opłaty...
>
> A telefon to oczywiscie produkt jak kredyt w banku - placisz przez dwa
> lata, z ulga wplacasz ostatnia rate i wyrzucasz.
> Nie interesuje cie lacznosc, numer - dwa lata minely i nie chcesz
> wiecej korzystac z uslug.
To już jest Twoja indywidualna sprawa. Chcesz kontynuować to zgłaszasz,
nie chcesz to nie informujesz i nie odbierasz telefonów z propozycją
przedłużenia. Żadnego złodziejskiego żerowania na niewiedzy bądź
lenistwie klienta.
>
>> I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
>> bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
>> telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w
>> tym wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
>
> I przez cala mase innych uslugodawcow, ktorym zaswiecilo w oczy widmo
> konkurencji - chetnie pana obsluzymy, ale chcemy umowe na nie mnej niz
> rok.
> A nie ze my panu przylacze zrobimy, a pan nazajutrz sp* do innej firmy.
Nawet na trzy czy pięć lat, ale skoro ona jest na ten rok, trzy czy pięć
ostatni z tych dni umowy powinien być ostatnim dniem jej obowiązywania,
skoro klient nie życzy sobie w niej pozostać..
>
>> Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
>> niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
>> końca.
>
> Ja tam nie wiem, ale rozne rzeczy wypowiadalem, i zazwyczaj wystarczyl
> prosty faks.
W pobliskim miasteczku w salonie Orange taka wizyta to nieraz i 2
godziny na czekanie w kolejce, z powodu "nieczytelności wysłanego faksu"
byłem zmuszony do trzykrotnego odwiedzania salonu. Nie prościej by było
dla mnie i wszystkich innych uniknąć takich problemów, zawracania głowy,
skoro to do niczego co by miało uzasadnienie nie służy? Podpisuję
cyrograf na termin to po jakiego diabła mnie się zmusza jeszcze do jego
wypowiadania..?
>
>> Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie robiąc
>> z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.
>
> Zawsze mozesz umowe przeczytac. Szczegolnie ze to akurat u wszystkich
> takie samo, no moze z wyjatkiem plusa.
> Umowa sie przedluza, i masz ja miesiac wczescniej wypowiedziec, jesli
> masz taka wole :-)
>
> J.
>
To są warunki ogólne, a więc czytanie ich, przynajmniej w moim wypadku
nic nie daje.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.13 20:01 Trybun
- 14.04.13 20:04 Trybun
- 14.04.13 20:05 Trybun
- 14.04.13 20:06 Trybun
- 14.04.13 20:06 Trybun
- 14.04.13 20:32 Andrzej
- 15.04.13 15:05 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- eSIM na czym polega
- Roaming poza unią
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?