  • Data: 2014-07-30 18:03:02
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości
    On 2014-07-30 13:48, J.F. wrote:

    >Jest pojęcie robót zanikających (albo zanikowych jak niektórzy wolą).
    >Tak czy inaczej nie jest robotą inspektora pilnować pracowników
    >wykonawcy i tłumaczyć im jak maja robić - oni mają to wiedzieć.

    Ja tam nie wiem, ja sie na wielkich budowach nie znam.
    Tato tylko raz pilnowal wykonania zbiornikow (malych) i mowi ze
    najtrudniej to bylo dopilnowac robotnikow, zeby wypiaskowali i zaraz
    pomalowali.
    Bo oni najchetniej by dzis wypiaskowali, potem poszli na papierosa, a
    pomalowali jutro czy w poniedzialek. Juz na rdzy.

    Oczywiscie mogl sie zdac na kierownika wykonawcy, ale myslisz ze on by
    dopilnowal powyzszego ?
    Pan zamawial zbiornik pomalowany, dostal zbiornik pomalowany i czego
    pan jeszcze chce.
    A jak pan daje klientowi trzy lata gwarancji, to niech pan nie daje
    nam farby, ktora po pol roku odpada :-)

    J.