    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bezplatna A2
    Date: Mon, 14 Jul 2014 16:19:22 +0200
    <lpo20f$3mt$1@dont-email.me> <lpocn3$39p$1@dont-email.me>
    <lpp4g1$8n8$1@dont-email.me> <lpp8hj$447$4@dont-email.me>
    <lpqmgt$h7b$1@dont-email.me> <lpqn4u$a4o$1@node1.news.atman.pl>
    <lpqraf$aeg$1@dont-email.me> <lpqt5t$h75$1@node1.news.atman.pl>
    <lpqu1t$plv$1@dont-email.me> <lpr2ul$nfc$1@node1.news.atman.pl>
    <lpr5o7$58f$1@dont-email.me> <lprbge$nb$1@node1.news.atman.pl>
    <lprcf6$frl$1@dont-email.me> <lprfir$549$1@node1.news.atman.pl>
    <lprje4$vvu$1@dont-email.me> <lprnok$s6b$1@node2.news.atman.pl>
    <lpu62e$bpe$1@dont-email.me> <lpu6ml$gum$1@dont-email.me>
    <lpu9ts$au$1@node1.news.atman.pl> <lpunpl$p6l$1@node2.news.atman.pl>
    <lpus51$tbp$1@node2.news.atman.pl> <lpuua4$vj3$1@node2.news.atman.pl>
    <lpvljs$c9m$1@node1.news.atman.pl> <lq03tk$ui$1@node2.news.atman.pl>
    <lq08oj$vcn$2@node1.news.atman.pl> <lq0a34$70l$1@node2.news.atman.pl>
    <lq0chp$48b$1@node1.news.atman.pl> <lq0k5t$h44$1@node2.news.atman.pl>

    On 2014-07-14 14:58, RadoslawF wrote:

    > Nie ufam że to nie piekarz, nie mam nic do piekarzy, skoro
    > znalazł taką pracę to niech ją dobrze wykonuje.
    > A to gwarantuje mi właściciel serwisu.

    Gwarantuje powiadasz. To skoro ci wszystko jedno czy ci piekarz czy
    mechanik wymienia olej, to czemu nie jedziesz do piekarni?

    > I pytanie czy sprawdzasz uprawnienia mechanikom gładko ominąłeś,
    > a szkodo bo to jeden z wielu zawodów gdzie formalne uprawnienia
    > nie są wymagane podobnie jak od roboli ciągających kable na budowach.

    Trochę szacunku dla fizycznych. To też ludzie tacy jak ty. Przyjemnie by
    ci było gdyby wołali na ciebie robol?

    > Ciągnących, bo ludzie je podłączający już powinni uprawnienia SEP mieć.
    > To co piszesz o budowie to jakieś bajki, nikt nie wnika w uprawnienia
    > czy wykształcenie przygodnych robotników. Maja robić szybko i
    > dobrze i jak tak nie robią to opieprza się ich majstra lub szefa.
    > Gdybyś kiedykolwiek prowadził jakąś budowę to wiedział być że
    > dla ciebie liczy się szybko, tanio i dobrze (w różnej kolejności)

    Dobra - pozostań w nieświadomości. Jak liczy się dobrze i szybko to mają
    być fachowcy. Problem w tym, że potem tacy wykonawcy obiecują szybko i
    dobrze a robią tanio. Przysłowie co można zrobić z szybko, dobrze i
    tanio zapewne znasz.

    Shrek.