  • Data: 2010-12-01 16:30:06
    Temat: Re: bezmyslny egoizm...
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie - skąd ten bezmyślny egoizm?
    > Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
    > bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

    ufff a myślałem że to ja jestem wariat :)
    w poniedziałek wypchnąłem na światłach pod górkę z 5 samochodów /w tym dwa
    spowrotem bo nie dałoby radę pod górę/ ale niestety potem sam nie mogłem
    ruszyć.
    no i co ???
    większośc mnie wyminęła a jeden Pan nawet przez otwartą szybkę zakrzyknął
    "że na samochód Cię było stać a na zimówki nie??""
    nic to ze moje koła zimowe więcej warte niż jego cały samochód ale jakim
    trzeba być śmieciem żeby tak zrobić??
    bo to na pewno nie jest egoizm
    pzdr
    GL