  • Data: 2010-12-01 19:52:07
    Temat: Re: bezmyslny egoizm...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-01 19:38, Andrzej Lawa pisze:
    (...)
    > Swoją szosą ten szał na zimowe opony to IMHO głównie chwyt marketingowy.

    W sporej mierze tak.

    > Może jakoś minimalnie poprawiają zachowanie i pozwolą jechać nieco
    > szybciej...

    O nie - różnica jest spora, tylko pytanie w jakich warunkach
    i w stosunku do jakich opon.

    > ale wszyscy z problemami z ruszeniem, którym pomogłem
    > ruszyć, mieli "zimówki".

    Najwyraźniej zbyt rzadko pomagasz, bądź problem był poważniejszy.
    Na lodzie i zimówki nie pomogą.

    > Ja na "letnich" nie widzę różnicy - może za
    > wolno jeżdżę ;)

    Skoro nie widzisz różnicy, to wyjścia są dwa:
    - jeździsz tam, gdzie nie ma zimy
    - nie jeździsz w ogóle
    - trollujesz

    Wybierz co wygodne.