  • Data: 2010-12-01 20:18:17
    Temat: Re: bezmyslny egoizm...
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 01 Dec 2010 19:38:41 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > Swoją szosą ten szał na zimowe opony to IMHO głównie chwyt marketingowy.
    > Może jakoś minimalnie poprawiają zachowanie i pozwolą jechać nieco
    > szybciej... ale wszyscy z problemami z ruszeniem, którym pomogłem
    > ruszyć, mieli "zimówki". Ja na "letnich" nie widzę różnicy - może za
    > wolno jeżdżę ;)

    Ja jeszcze w poniedzialek mialem z przodu letnie i roznica jest kolosalna -
    wtedy przy prawie kazdym hamowaniu ABS sie odzywal a ruszanie na slabo
    odsniezonej ulicy bywalo problematyczne (do tego 2 razy sie zakopalem, ale
    jakos udalo sie wyjechac).

    W poprzednim aucie ujezdzalem caloroczne Debice Navigatory (1) i dopiero
    teraz docenilem ich wlasciwosci na sniegu (w porownaniu do Kleber Dynaxxer
    HP2). :) No, ale tu mam jakies 60% wiecej KM/t.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl