  • Data: 2010-12-01 17:57:44
    Temat: Re: bezmyslny egoizm...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4cf6083a$1@news.home.net.pl...
    > Ave!
    >
    > No właśnie - skąd ten bezmyślny egoizm?
    >
    > Jest jakieś trudniejsze skrzyżowanie - zawalone śniegiem i jeszcze pod
    > górkę. Ludzie w tym utykają, niezależnie od opon.
    >
    > Inni siedzą w tych swoich samochodzikach, widzą że ktoś ma problem - i
    > nic. Czekają. Czasem nawet poganiają.
    >
    > Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
    > bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

    bezmyśność, egoizm ... za duży czubek nosa.

    W miejscu gdzie mieszkam musze pokonać dwa skrzyżowania gdzie mam pod górke
    na droge z pierwszeństwem.
    Jeśli ktokolwiek choć raz tędy jechał ... przepuści. Jeśli nie - nie ma
    szans, zeby zrobił miejsce i dał czas na ruszenie pod górke. Tym samym
    wyjazd jest mocno upierdliwy.
    Dodatkowo jedno z tych skrzyżowan jest z lustrem, bio widoczność słaba w
    jedną strone. Konczy sie tym, ze "opłaca sie" wyjechać w przeciwną strone i
    zawrócić, niż skręcić w lewo, bo żaden (prawie) chujek nie wpuści, a manewry
    typu "szybki start" zimą (nawet latem po deszczu) są praktycznie nierealne.

    Pozostaje tylko ... przyzwyczaić sie do polskich warunków drogowych (czyt.
    bezmyślności)/

    Przykładów z rezszta można mnożyć.
    Stoi unieruchomiony samochód. Zeby go ominąć musi być puste z naprzeciwka.
    Jedzie sznurek samochodów, wiec chcący ominąć czeka. Sznurek dojeżdza do
    skrzyżowania (rondo) i ci czekający za omojającym tworzą koreczek do ronda.
    Tam ci "z naprzeciwka" czekają aż Ci omijający ominą i rozładują korek - no
    i oczywiście nikt na wysokościu unieruchomionego samochodu nie zatrzyma sie
    przed nim, tylko jedzie dokąd sie da i poźniej wszyscy czekają na
    wszystkich, bo jedni nie ominą, bo nie ma miejsca, a Ci nie przejadą bo Ci
    nie ominą, bo ci stoją. Masakra

    Ślisko. Ktoś z przodu jedzie 50 km/h (fakt, ze smiało można jechać
    przepisowe 70, czy 90 ... mniejsza z tym. Jedzie sznurek za takim
    "cielokiem"
    Zostawiam przerwe do poprzedzającego na "niecały jeden samochód" ale na tyle
    dużą, zeby w razie "w" wyhamować no i co ... oczywiście jeden z drugim musi
    próbować wyprzedzać,z eby być "jeden dalej" zmuszając do nieprzewidywalnych
    manewrów.

    itd, itp tylko po co "strzępić palce" na pms... zwlaszcza, ze tu wszyscy
    wiedzą, ale w rzeczywistości jakoś brak tych "normalnych"

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl