  • Data: 2010-12-01 17:41:35
    Temat: Re: bezmyslny egoizm...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 01 Dec 2010 17:02:24 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@g...pl> napisał w

    > Dokladnie - czy moze mnie pan przepchnac ? :-))
    >
    > Tymczasem pisza pozniej takie ksiezniczki "wydza te meskie
    > szowinistyczne swinie ze kobieta sie meczy z ....., ale zaden nie
    > podejdzie pomoc".

    mój znajomy kiedyś chciał pomóc, z własnej woli, pewnej pani zepchnąć
    samochód z jezdni na chodnik, żeby nie blokował ruchu. Dostał zjebkę, że
    się wtrąca bo paniusia czeka na męża i kazała mu spadać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?