eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Tue, 25 Jan 2011 10:37:09 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 44
    Message-ID: <ihm94l$o57$3@node1.news.atman.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <4d3afc6b$1@news.home.net.pl> <ihjq2e$kvf$1@news.onet.pl>
    <ihjqdv$tuo$1@node1.news.atman.pl> <ihjs5m$v2f$1@news.onet.pl>
    <ihjsn3$tuo$4@node1.news.atman.pl> <ihlr0m$27v$1@news.onet.pl>
    <ihm2j2$o57$2@node1.news.atman.pl> <ihm76t$fi9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1295951829 24743 85.222.103.164 (25 Jan 2011 10:37:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2011 10:37:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634920
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-25, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    >
    > Ok, i to ma być argument za czym ?
    >
    Myslisz ze skrzynia takiego S1000RR rozni sie od reszty motocykli na
    rynku? Jak widzisz w tym wypadku producent sam pozwala zmieniac biegi
    bez uzywania sprzegla.
    >
    > To jeszcze raz:
    >
    > Zakładam sobie V=50km/h, obr=5000obr/min
    > bieg 3
    >
    > Zmieniasz bieg na 4 a wiec V=50km/h obr=3000obr bieg 4
    >
    > Przy zmianie biegów wymuszasz zmniejszenie obr silnika o 2000obr i teraz
    > masz dwie możliwości wcisnąć delikatnie sprzęgło lub tego nie zrobić.
    > Decyzje jaką podejmiesz jest związana z czasem jaki dajesz silnikowi do
    > zmniejszenie tych obr. Jeżeli czas będzie krótszy to spadek obr będzie
    > gwałtowniejszy a co za tym idzie silnik będzie gwałtowniej hamowany co
    > generuje moment obr tym większy im krószy czas hamowania silnika.
    >
    Co generuje ten moment obrotowy i gdzie?
    >
    > Sprzęgło pozwala na poślizg. Silnik podczas zmian obr generuje moment
    > obr w tym przypadku moment hamujący.
    >
    Silnik podczas zmian obrotow generuje moment obrotowy... Ty w ogole wiesz
    co to jest moment obrotowy?
    >
    > j.w
    >
    Jeszcze raz - jakiego momentu obrotowego i gdzie?
    >
    > Dokładnie co jest lepsze powstawanie większych czy mniejszych momentów?
    >
    Ale jakie powstawanie i gdzie?

    Chlopie dajze spokoj... Zapatrzyles sie na obroty silnika i zapomniales
    o tym ze walki w skrzyni kreca sie wolniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: