  • Data: 2013-08-06 08:18:57
    Temat: Re: bez pradu nie ma wspomagania ?
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciśnienie które w maglownicy pomaga Ci kręcić
    > - elektrohydrauliczne EHPS, czyli tak jak hydrauliczne, ale pompa napędzana
    > jest silnikiem elektrycznym
    Takie wlasnie jest w Astrze II.

> [...]
    > alternatora, pod warunkiem że pompa ma napęd.
    >
    > Natomiast wszelkie wariacje z elektryką, czyli EPS i EHPS to układy które
    > biorą potężny prąd z sieci elektrycznej - tak jak mierzyłem u mnie to EPS w
    > Hondzie do 60A, a EHPS w Oplu do 100A (szybkie kręcenie parkingowe).
    > To chyba urządzenia o najwyższym poborze prądu w całym samochodzie.
    >
    > Tu jeżeli w aucie jest coś nie tak z ładowaniem, a akumulator już niezbyt
    > świeży (co jest normalne jak masz problemy z ładowaniem), to nie zdziwiłbym
    > się gdyby prądu po prostu brakowało (nie przygasają Ci światła jak kręcisz
    Auto stalo u tescia w garazu 2 lata. Jezdzone moze kilka razy w roku.
    Teraz zostalismy nim obdarowani i chce je zrobic.
    Akumulator wstawilem nowy i dzieki niemu dojechalem do domu.

    > Możliwe też że producent zrobił rodzaj zabezpieczenia i wspomaganie na prąd
    > nie włącza się jak poziom napięcia spadnie poniżej jakiegoś progu i stąd
    > Twoje obserwacje.
    Doczytalem na elektrodzie i tak jest. Podobnie jest z klimatyzacja -
    sprezarka sie nie zalaczy jesli jest malo srodka w ukladzie.

    > Bo przy prawidłowym ładowaniu masz napięcie powyżej 13.8V.
    > Bez ładowania akumulator da tylko 12V.

    Ladowania brak, stad jest tylko 12V.

    Dziekuje wszystkim za porady. W piatek oddaje wozidlo do mechanika. Jak
    skonczy to napisze dla potomnych co bylo przyczyna.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z