  • 31. Data: 2010-06-24 19:13:56
    Temat: Re: bez moto
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

    Do Pilawy to ja na rowerze dojezdzalem i z reki mnie jadla:)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 32. Data: 2010-06-24 20:50:55
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-24 21:13, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "KJ Siła Słów"
    > Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?
    >
    > Do Pilawy to ja na rowerze dojezdzalem i z reki mnie jadla:)

    A chciałem napisać że ja byłem, ale po takim tekście to nie będę pisał.

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 33. Data: 2010-06-24 22:09:20
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Cze, 22:50, Wieca <w...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2010-06-24 21:13, Tytus pisze:> Siemka

    > A chciałem napisać że ja byłem, ale po takim tekście to nie będę pisał.
    Wieca, nie przejmuj sie. Pilawa ssie.

    pzdr, dr
    14/525

  • 34. Data: 2010-06-24 22:19:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    AZ pisze:

    > Alez to nie o to mi chodzilo, tylko o, cytat:
    > "Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy traba"
    >
    > Kiedy sie w ogole tam nie bylo. Trudno zrobic Poznan z dwoch polaczonych
    > pasow startowych i plyty postojowej, co nie zmienia faktu ze IMHO jezdzi
    > sie tam calkiem calkiem.

    Nadal nie rozróżniasz dwóch zupełnie innych kwestii tej dyskusji.
    1. Napisałeś 'zapierdalanie o torze'. Do tego się odniosłem.
    2. Wiesz, że nie byłem na tej imprezie i wiesz czemu. Dziwi mnie, że w
    kółko podnosisz tą samą kwestię.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 35. Data: 2010-06-24 22:20:39
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"AZ"
    > Troszku popraw cytowanie, bo przez chwile pomyslalem ze to Tytus napisal :-)
    >
    > He he raz probowalem to rzucic - kupilem cos co mialo podobno po mientkim
    > dobrze jezdzic ale jak zobaczylem jakie to niebezpieczne to siem przeleklem

    Masz na myśli Super Terefere?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 36. Data: 2010-06-24 22:22:08
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie

    Ja na ten przykład byłem w Pilawie w ostatnią sobotę. I co (bo kontekst
    umyka)?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 37. Data: 2010-06-24 22:22:51
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
    niz kilku przyjaciol ;)
    Kontynuujac Twa mysl smiem dopowiedziec ze:
    - robienie z motocyklizmu religii od zawsze mnie bawilo;
    - tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
    duchowego.
    ----
    no tak.. tylko są ludzie dla których motocykle to styl życia jako samo w
    sobie, co nazywane jest "religią", to ludzie, klimat, zloty, bycie całe
    życie w trasie.. i tego nie zrozumie ktoś kto tego nie poznał w sensie
    dosłownym, próbował to opisywać taki jeden ktoś w amerykańskiej książce z
    pewnego klubu..
    p.s. ja powiem tylko ze sam musiałem po tych 8u latach odpocząć.. bo mi
    organizm siadl a chce jeszcze pare rzeczy w zyciu zrobic.. a tak
    wyremontowałem dom, mam fajnego psa i chodzę na spacery.. i jak rozumiem
    autora to po roku za miesiąc wracam po jeżdżenia, on tez wroci

  • 38. Data: 2010-06-24 22:25:59
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    z...@p...onet.pl pisze:

    > To dawniej, teraz raczej 46

    Po ostatniej glebie to na pewno nie 46 ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 39. Data: 2010-06-25 01:24:26
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > 42.

    odpowiedz o sens zycie jest drugorzedna - podstawowym problemem jest zadanie
    wlasciwego pytania ;-)

    Alex.

  • 40. Data: 2010-06-25 06:13:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-24, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > 1. Napisałeś 'zapierdalanie o torze'. Do tego się odniosłem.
    > 2. Wiesz, że nie byłem na tej imprezie i wiesz czemu. Dziwi mnie, że w

    Ale jaka kwestie? Ze Cie nie bylo? Nie podnosze. Mnie chodzilo tylko o to,
    ze oceniles impreze i sam obiekt nie bedac tam - nic wiecej.

    --
    Artur
    ZZR 1200