  • 11. Data: 2010-06-23 20:04:07
    Temat: Re: bez moto
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** DP
    Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
    > odmiana i to niedaleko.

    Tym latwiej - przyjedz polatamy. Dla mnie to trudny, techniczny tor, do
    doskonalenia techniki - nie zapierdalania

    ***Następna sesja 11.07.

    Start standardowo 7.30 BP Stara Milosna

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2010-06-23 20:31:09
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-23 17:06, (pj) pisze:

    > A na koniec, byc moze szokujacy dla niektorych tutaj, news: jest jeszcze
    > zycie poza motocyklami! :-)
    >
    > p.s. oczywiscie, ze bede wpadal...! :-P

    No gratz na nowej drodze zycia. Pamietasz ze ja tam jeszcze mam obiecane
    piwo nad morzem?

    Wpadaj, nie koniecznie na precle, ale do Pozen. Zawsze tu jestes mile
    widziany niezaleznie jakim pojazdem wlecisz.

    pozdro
    piomay
    --
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2010-06-23 20:36:22
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23-06-2010 o 22:04:07 Tytus <t...@g...pl> napisał(a):

    A mnie zapierdalanie przestalo bawic. za to dawno, bardzo dawno temu
    zaczela brac gore ciekawosc, co jest za kolejnym zakretem, gdzie idzie ta
    droga co w nia wlasnie nie zakrecam, czy tez taka, kolo ktorej przejezdzam
    30 lat i jeszcze nie wiem gdzie ona sie konczy. I wlasnie do tego celu
    najfajniejsze sa letkie niskie pierdzikolka. lepszy bylby rower, ale
    mialbym za duzo pod gorke.

    --
    pzdr
    jarek67

  • 14. Data: 2010-06-23 21:03:23
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Cze, 21:44, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy tr ba. Ale fakt, zawsze jaka
    > odmiana i to niedaleko.
    To do Brna sie karnij, do Brna. Juz niedlugo.

    pzdr, dr
    14/525

  • 15. Data: 2010-06-24 04:02:58
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    doktorski pisze:
    > To do Brna sie karnij, do Brna. Juz niedlugo.

    Chętnie, ale wiesz, w tym roku to ja sobie nie polatam.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 16. Data: 2010-06-24 04:05:28
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    AZ pisze:

    > Nie obrażaj się.

    Nie obrażam się, tylko przyjechanie na imprezę, o której się nie wie,
    jest fizycznie niewykonalne. Dostrzegasz różnicę?

    > Ale kiedy byłeś? 29.05 czy 13.06 bo chyba Cię nie zauważyłem ;-)

    Patrz punkt pierwszy.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 17. Data: 2010-06-24 06:39:02
    Od: Arni <n...@s...org>

    Don Pedro pisze:

    > Nie obrażam się, tylko przyjechanie na imprezę, o której się nie wie,
    > jest fizycznie niewykonalne.

    a przypadek? gdzie jest miejsce na przypadek ? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2010-06-24 06:54:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-24, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Patrz punkt pierwszy.

    Alez to nie o to mi chodzilo, tylko o, cytat:
    "Z tego lotniska taki tor jak z koziej dupy traba"

    Kiedy sie w ogole tam nie bylo. Trudno zrobic Poznan z dwoch polaczonych
    pasow startowych i plyty postojowej, co nie zmienia faktu ze IMHO jezdzi
    sie tam calkiem calkiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-06-24 07:07:37
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-06-23 22:31, Piotr May pisze:
    > [...] Pamietasz ze ja tam jeszcze mam obiecane
    > piwo nad morzem?

    No jasne - kiedy wyegzekwujesz?

    > Wpadaj, nie koniecznie na precle, ale do Pozen. Zawsze tu jestes mile
    > widziany niezaleznie jakim pojazdem wlecisz.

    dzieki, milo... :-)

    Pan Panie Piotrusiu, jestes tym jednym z nielicznych, ktorzy istnieja tu
    dla bycia "wyjatkami w regule"... ;-)

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 20. Data: 2010-06-24 10:31:08
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 23, 5:06 pm, "(pj)" <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > testowal glownie trase nr 6 (3city - zach-pomorskie).
    >
    > To, ze nie zabolalo - mysle - swiadczy, iz dobiegl konca pewien etap.
    > Tez tu. Circa dekada, w ciagu ktorej poznalem wielu fajnych ludzi, ale
    > tez - z drugiej strony - niewielu PRZYJACIOL. W tej chwili precel i jego
    > spotkania sa nudne jak flaki bez oleju, dzieciate, bez pomyslu (poza
    > chlaniem). Ale niewazne. Najwazniejsze, ze dzieki preclu spotkalem zone.
    > Dziekuje Ci preclu! ;-)
    >
    > A na koniec, byc moze szokujacy dla niektorych tutaj, news: jest jeszcze

    Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
    niz kilku przyjaciol ;)
    Kontynuujac Twa mysl smiem dopowiedziec ze:
    - robienie z motocyklizmu religii od zawsze mnie bawilo;
    - tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
    duchowego.
    To fajny sposob spedzania wolnego czasu. Przy okazji mozna poznac
    ludzi z ktorymi znajomosc chce sie juz utrzymac do konca zycia. Tyle.
    Az i tylko.
    Zatesknisz, to pewne, bo fajnie jest czasem poza*%^c i trudno to
    zastapic substytutem.

    PS Bileta na Łopenersa zbyc musialem gdyz tornister mnie ciagnie gdzie
    indziej, ale i tak sie spotkamy jak przyjade do Sybiego na wymiane
    kapci ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef