  • 11. Data: 2014-01-17 20:31:41
    Temat: Re: barierki energochłonne
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 17.01.2014 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Patrze na to ... i mam mieszane uczucia:
    > - zdarzenie jest prawdopodobnie rzadkie, bo jakby bylo czeste, to
    > chyba by cos z tymi barierkami zrobili,

    No robia, modne staja sie bariery linowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-01-17 20:41:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 17.01.2014 PepedB <a...@s...le> napisał/a:

    > Na stalowe narzekają motocykliści, że niby dla nich bardziej
    > niebezpieczne. No nie wiem, bo jak lecą po ziemi i trafią na słupki
    > trzymające klasyczne bariery, to chyba to w żaden sposób im nie służy.

    No byl juz ten temat gdzies poruszany. Widzialem tez w zeszlym roku smierc
    wlasnie po wywrotce i wjechaniu w slupki od klasycznych barier. Tutaj chyba
    nie ma wiekszego znaczenia ale np wolalbym sie odbic (nadal jadac) od
    klasycznej barierki zamiast takiej linowej. Samochodem tez po zwyklej sie
    slizniesz a po takiej linowej chyba wiecej szkod bedzie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-01-17 21:24:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 20:19:36 +0100 osobnik zwany PepedB
    napisał:

    > Na stalowe narzekają motocykliści, że niby dla nich bardziej
    > niebezpieczne. No nie wiem, bo jak lecą po ziemi i trafią na słupki
    > trzymające klasyczne bariery, to chyba to w żaden sposób im nie służy.

    dla motocyklisty nie ma znaczenia czy linowa czy zwykła. W obu
    przypadkach na dole powinna być zamontowana dodatkowa barierka na dole.
    Inaczej jadący po asfalcie człowiek uderza w słupki a nie w barierkę.

    a najlepiej takie:
    <http://www.motocykle.v10.pl/
    Wielka,Brytania,wprowadza,promotocyklowe,bariery,ene
    rgochlonne,34531.html>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-01-18 03:25:47
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Może nie trafił w początek barierki, nie będę polemizował, ale odległość
    od skrzyżowania nie była zbyt wielka i jeśli odbiegała od podanej przeze
    mnie odległości, to niewiele.
    Na tym zdjęciu widać już drogę poprzeczną:
    http://www.zinfo.pl/imageNews/29217b.jpg
    Piotr

  • 15. Data: 2014-01-18 10:23:41
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 17.01.2014 20:24, AZ pisze:

    > Zanim ktos przeczyta brednie tego goscia i w nie uwierzy niech przyjrzy
    > sie w jaki sposob sa montowane barierki (na zakladke) i, ze samochod
    > uderzyl w barierke z lewej strony gdzie owa zakladka zadzialala calkiem
    > odwrotnie.

    Po prostu, bubel, szmelc, fuszera.

    W tym tygodniu na obwodnicy pod Bydgoszczą barierka zatrzymała całego
    TIR'a, że ten nie uciekł do rowu tylko pokiereszował barierkę na odcinku
    30-40m. Chyba nawet nie pękła.

  • 16. Data: 2014-01-18 10:32:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 19:41:05 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

> [...]
    > klasycznej barierki zamiast takiej linowej. Samochodem tez po zwyklej sie
    > slizniesz a po takiej linowej chyba wiecej szkod bedzie...

    Tu o zycie chodzi, nie o samochod.
    A im wieksze szkody na samochodzie, tym pozniej ostrozniejsza jazda, i
    to jest caly zysk :-)

    Tylko ze te linowe musza miec slupki co kawalek, wiec "slizganie po
    bandzie" szybko sie konczy ...

    J.

  • 17. Data: 2014-01-18 11:18:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.01.2014 10:32, J.F. pisze:

    > Tylko ze te linowe musza miec slupki co kawalek, wiec "slizganie po
    > bandzie" szybko sie konczy ...

    Widziałem sytuację po wjechaniu i auto, 3 albo 4 słupki były wyłamane a
    auto ładnie w linkach napiętych. Te słupki chyba są tak zrobione że
    część ma się wyłamać tworząc strefę, gdzie te linki idą w plener
    częściowo przyjmując na siebie siłę strzału.

    --
    anacron
    aba/

  • 18. Data: 2014-01-18 12:41:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Identycznie jak u Kubicy.
    > Czyli to nie był przypadek, tylko wada barierek.
    > Chyba, że ta też była częściowo zdemontowana.

    i tez skoda

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl