-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: barierki energochłonne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52d964c7$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
<lbbppe$sup$2@news.task.gda.pl>
<52d971e1$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<lbbsnl$269$1@news.task.gda.pl>
<52d98247$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<lbc10h$nod$4@node2.news.atman.pl>
Date: Sat, 18 Jan 2014 10:32:57 +0100
Message-ID: <1etc3567whtdg$.1mmmveme4rqsr.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1390037574 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 82.143.187.50:50042
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519794
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 17 Jan 2014 19:41:05 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> Dnia 17.01.2014 PepedB <a...@s...le> napisał/a:
>>> Te nowsze są z linek stalowych, według mnie o wiele lepsze rozwiązanie,
>>> bo takie cuda się nie zdadzą :)
>> Na stalowe narzekają motocykliści, że niby dla nich bardziej
>> niebezpieczne. No nie wiem, bo jak lecą po ziemi i trafią na słupki
>> trzymające klasyczne bariery, to chyba to w żaden sposób im nie służy.
>>
> No byl juz ten temat gdzies poruszany. Widzialem tez w zeszlym roku smierc
> wlasnie po wywrotce i wjechaniu w slupki od klasycznych barier. Tutaj chyba
> nie ma wiekszego znaczenia ale np wolalbym sie odbic (nadal jadac) od
> klasycznej barierki zamiast takiej linowej. Samochodem tez po zwyklej sie
> slizniesz a po takiej linowej chyba wiecej szkod bedzie...
Tu o zycie chodzi, nie o samochod.
A im wieksze szkody na samochodzie, tym pozniej ostrozniejsza jazda, i
to jest caly zysk :-)
Tylko ze te linowe musza miec slupki co kawalek, wiec "slizganie po
bandzie" szybko sie konczy ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod