  • 111. Data: 2014-03-13 00:06:59
    Temat: Re: [bardzo OT] nowy czynnik chłodniczy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Gotfryd,

    > Nie działa. Jedyne migotanie na podobnej częstotliwości widziałem na
    > monitorze 1024x768i (93Hz interlaced) na wzorku szarym złożonym z
    > czarno-białej szachownicy.

    Patrzyłeś *na wprost*?
    93Hz interlaced to raptem ~41Hz, więc rzeczywiście obserwowalne
    obszarem oka o największej rozdzielczości.
    Ale najkrótsze czasy reakcji oko ma daleko od osi - i jest
    tam sporo ponad 100Hz.
    No chyba że to kwestia wady wzroku, wąskiego pola widzenia.

    > W filttrze wejściowym jest pojemność kilkaset nF ledwie.

    Jasne.
    Z bodaj 5 sprawdzanych naraz "żarówek" tylko jedna miga,
    daje doskonale widoczną interferencję z podglądem filmu
    na fotoaparacie. Dwie firmowe i dwie inne "noname"
    (bez opisu) mają filtrowanie wystarczające, aby to
    10Hz dudnień było niewidoczne również na aparacie.

    pzdr, Gotfryd

  • 112. Data: 2014-03-13 09:13:46
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > To napisz do Googla. Niech zmienią.

    Ale po co pisać, skoro Google umożliwia komponowanie. Trzeba tylko kliknąć w szary
    tekst i pokazuje
    się cały cytowany tekst który można edytować, przycinać, wycinać.

    J.

  • 113. Data: 2014-03-13 09:37:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Thursday, March 13, 2014, 12:06:59 AM, you wrote:

> [...]
    > obszarem oka o największej rozdzielczości.
    > Ale najkrótsze czasy reakcji oko ma daleko od osi - i jest

    Raczej niewrażliwości.

    > wąskiego pola widzenia.

    Mam bardzo dobre widzenie peryferyjne.

> [...]
    > (bez opisu) mają filtrowanie wystarczające, aby to
    > 10Hz dudnień było niewidoczne również na aparacie.

    Im większa moc, tym większe prawdopodobieństwo nadziania się na
    miganie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 114. Data: 2014-03-13 10:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jan Koval j...@o...pl ...

    > Ale po co pisać, skoro Google umożliwia komponowanie. Trzeba tylko
    > kliknąć w szary tekst i pokazuje się cały cytowany tekst który można
    > edytować, przycinać, wycinać.

    Ale przeciez John juz pisał ze nie wie, jak to działa.

  • 115. Data: 2014-03-13 18:56:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chętnie się poprawię.

    Nie wydaje mi się.

    > Co w moich postach Ci przeszkadza?

    Nic, ale łamiesz linie a on zdaje się nie, czyli wyglądają lepiej.

  • 116. Data: 2014-03-13 18:58:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale przeciez John juz pisał ze nie wie, jak to działa.

    A temu, do kogo kierujecie uwagi, już napisaliście ?

  • 117. Data: 2014-03-13 20:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nic, ale łamiesz linie a on zdaje się nie, czyli wyglądają lepiej.

    Aha.
    Czyli moje posty sa gorzej widziane bo zgodne z zasadami...
    Rozumiem...

  • 118. Data: 2014-03-13 21:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A temu, do kogo kierujecie uwagi, już napisaliście ?

    Cały czas.
    Przeciez kogutek jest czytelnikiem.

  • 119. Data: 2014-03-14 00:52:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Aha.
    > Czyli moje posty sa gorzej widziane bo zgodne z zasadami...
    > Rozumiem...

    Z zasady tekstu się nie łamie.

  • 120. Data: 2014-03-14 00:52:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Cały czas.
    > Przeciez kogutek jest czytelnikiem.

    Jakoś nie zauważyłem byście o tym pisali