  • Data: 2012-04-13 11:53:44
    Temat: Re: bagażnik samochodowy na rowery na tylnią klape
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-13 11:34, Cavallino pisze:

    > Plus dobry bagażnik, razem ze 2000 zł - taniej będzie wypożyczyć rowery
    > na miejscu, a kto wie czy i nie kupić jakieś badziewne. ;-)

    No więc właśnie. Pytanie jak kto podchodzi do rowerów. Nie żebym był
    jakiś roweromaniakiem ale to co kupiłem warte jest więcej niż 2kzł plus
    podobny rower żony, i fotelik dla dziecka. Mam więc kupić na miejscu
    zestaw za jakieś 5.5kzł ?;). Chyba że ktoś jedzie do Zakopca przejechać
    się po Krupówkach rowerem to faktycznie lepiej jest jechać i wypożyczyć
    na miejscu.

    Rafał