  • Data: 2024-08-12 11:46:32
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > nr1 dodatkowy zbiorniczek płynu od wycieraczek z kwasem siarkowym
    > i rurki wyprowadzone w okolicy zegarów. Zadziałanie alarmu podaje
    > napiecie na pompkę.

    Z siarkowym może być nielegalne, ale jakiś cuchnący kwas masłowy lub inne
    coś, co nie robi krzywdy, a powoduje duży dyskomfort... hmm, może po
    prostu gaz pieprzowy?

    Podobają mi się też pomysły na zabezpieczenie roweru. Jest siodełko, ale
    siodełko jest na sprężynie, a z siodełka, gdy się na nim siądzie, wysuwa
    się pręt. Nie chce mi się teraz szukać, ale jest na YouTubie (choć z
    jakiegoś innego kraju, w którym być może jest to legalne, albo po prostu
    ustawka).

    --
    Przychodzi blondynka do lekarza a lekarz mówi:
    - Proszę się rozebrać.