  • 1. Data: 2010-05-07 07:30:12
    Temat: awaria ogrzewania tylnej szyby
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    wczoraj jadąc do pracy zauważyłem że jeden pasek ogrzewania odmówił
    posłuszeństwa. Dojechałem na miejsce i patrzę a tu taka 2 mm przerwa
    na jednym pasku.
    Po stronie zewnętrznej (pomarańczowej) pasek jest czarny,
    od wewnątrz wygląda to tak jakby warstewka miedzi była znacznie
    cieńsza i prześwituje pod światło.
    I teraz pytanie zasadnicze - czy tak wygląda przepalona ścieżka
    czy może jednak jakoś nieświadomie, podczas wiezienia czegoś na tylnej
    półce coś zdrapało ogrzewanie?
    Pytanie o tyle istotne że jadę z tym na gwarancji do ASO
    i zastanawiam się co usłyszę.

    Acha, odnośnie moich poprzednich postów dotyczących oczekiwania na części
    - szyb Chevrolet też nie posiada na składzie w PL, więc znowu dwa tygodnie
    czekania jakby co. Od teraz kryterium wyboru auta jest dostępność części,
    olewam stylistykę, kolor lakieru i inne atrakcje. :)
    Doświadczenia z matizem pokazywały że w ciągu 30 minut i z paroma złotymi
    w kieszeni można wrócić ze składu części z drugim autem w bagażniku,
    a i awaryjność tak jakby ciut mniejsza. :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-05-07 09:27:44
    Temat: Re: awaria ogrzewania tylnej szyby
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-05-07 07:30, pavellz pisze:
> [...]
    > półce coś zdrapało ogrzewanie?
    > Pytanie o tyle istotne że jadę z tym na gwarancji do ASO
    (...)

    Pewnie przerwana ścieżka, tak jak napisałeś. Da się to samemu naprawić -
    są specjalne kleje (20-30zł w sklepie "samochodowym"), którymi
    "sklejasz" przerwaną ścieżkę. Jeżeli jest to w jednym miejscu i masz to
    zlokalizowane, to właśnie tyle cię powinna kosztować naprawa , tzn.
    koszt małej fiolki (jak z aromatem do ciasta) kleju. A jak ci się nie
    chce z tym bawić, dolicz robociznę w warsztacie. Przypuszczam, że
    pierwszy lepszy elektryk samochodowy by to zrobił "od ręki" za parę złotych.
    pwz

  • 3. Data: 2010-05-07 09:50:20
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Mówisz o tych klejach ze srebrem?
    Jest to jakieś rozwiązanie, ale średnio mi się podoba srebrna łata
    odbijająca się na środku lusterka wstecznego. (Jestem estetą
    i nic na to nie poradzę. :) )
    Owszem, można się z tym pobawić, ale po co? Jeśli przepaliła się
    ścieżka to czemu mam w ogóle brudzić sobie ręce skoro to wada
    fabryczna? Wydaje mi się że czułem parę dni temu spaleniznę w trakcie
    odraszania szyby, niemniej zastanawiam się czy możliwe jest
    aby opisana, aż tak duża przerwa związana byłaby z przepaleniem?

    Pzdr
    Paweł

  • 4. Data: 2010-05-07 10:43:04
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

> [...]
    > odraszania szyby, niemniej zastanawiam się czy możliwe jest
    > aby opisana, aż tak duża przerwa związana byłaby z przepaleniem?

    Wymień szybę, skoro auto jest jeszcze na gwarancji. Naprawdę nie wytrzymasz
    tych "strasznych" 2 tygodni???
    Przecież to jest mega drobnostka.

  • 5. Data: 2010-05-07 16:24:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Mówisz o tych klejach ze srebrem?
    > Jest to jakieś rozwiązanie, ale średnio mi się podoba srebrna łata
    > odbijająca się na środku lusterka wstecznego. (Jestem estetą
    > i nic na to nie poradzę. :) )

    Podziwiam cie jak jeste w stanie w lusterku wstecznym wypatrzec prostokat o
    wymiarach 3x2 milimetry. Sklej sam, imho to zawracanie dupy ASO.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2010-05-07 16:38:37
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Wymień szybę, skoro auto jest jeszcze na gwarancji. Naprawdę nie
    > wytrzymasz tych "strasznych" 2 tygodni???
    > Przecież to jest mega drobnostka.

    Źle mnie zrozumiałeś. W mojej sytuacji mogę spokojnie poczekać i dwa
    miesiące
    (do zimy jest jeszcze trochę czasu, a wtedy to dopiero bywa element
    niezbędny).
    Problemem jest to że w Chevrolecie na wszystko muszę czekać i to czy mam
    faktycznie
    argumenty na pełną wymianę szyby.

    Pzdr
    Paweł

  • 7. Data: 2010-05-07 16:57:17
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Podziwiam cie jak jeste w stanie w lusterku wstecznym wypatrzec prostokat
    > o wymiarach 3x2 milimetry. Sklej sam, imho to zawracanie dupy ASO.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    Jak przeglądy będą po 100 złotych to obiecuję że nawet ich nie raczę
    fatygować. :)
    Już skoro się bawię w przeglądy gwarancyjne które warte są 3x tyle
    co wizyta u prywaciarza dwie ulice dalej to chciałbym mieć faktycznie z tego
    jakiekolwiek profity.

    Zresztą ja nie o tym bo powodów żeby to naprawić jest kilka, chociażby to
    że ciągle coś wyłazi a nie chce mi się robić remontu 150 drobiazgów po
    okresie
    gwarancji, dużo pracuję i nie mam kiedy podjechać po głupi klej przewodzący
    itp.
    Chodzi mi o faktyczną przyczynę. Czy tak wygląda "przepalenie" wiązki?

    Pzdr
    Paweł

  • 8. Data: 2010-05-07 17:27:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > gwarancji, dużo pracuję i nie mam kiedy podjechać po głupi klej
    > przewodzący itp.

    Rozumiem, ze masz czas zeby pojechac do ASO i czekac 2 tyg na szybe? :-)

    > Chodzi mi o faktyczną przyczynę. Czy tak wygląda "przepalenie" wiązki?

    Tak wyglada.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 9. Data: 2010-05-07 18:04:54
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze masz czas zeby pojechac do ASO i czekac 2 tyg na szybe? :-)

    > Tak wyglada.

    Rany, czy na tej grupie ciągle ktoś się musi czepiać o jakieś szczegóły? :)
    Po wstępnej rozmowie stwierdzili że mogę sobie jeździć ze swoją szybą,
    a jak przyślą ew. na wymianę to auto spędzi pewnie weekend u nich.
    Reasumując, cieszę się że to taka pierdoła a nie np. nastolatek który
    za pomocą cegły sięga przez boczną szybę po radio.
    Z drugiej strony niby ciepło się teraz robi... :)

    Pzdr
    Paweł

  • 10. Data: 2010-05-07 18:26:19
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > za pomocą cegły sięga przez boczną szybę po radio.
    > Z drugiej strony niby ciepło się teraz robi... :)

    Wymienia ci szybe i pewnie zacznie przeciekac ;-) To ja juz wole klejem
    zalatac przerwana wiazke ;-)

    Pozdrawiam
    Dysiek