  • 1. Data: 2009-08-28 11:13:39
    Temat: awaria monitora\grafiki
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    komp, ATHLON XP 1,7 , 512 MB , Nvidia Gforce 400 MX\64MB , monitor NEC
    FE700+ , po włączeniu komputera jeszcze przy starcie ekran jest bardzo
    blady, a po załadowaniu sie systemu i i np. przeglądania stron kolory są
    jakby wyprane, co to moze być ??

  • 2. Data: 2009-08-28 11:23:53
    Temat: Re: awaria monitora\grafiki
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > blady, a po załadowaniu sie systemu i i np. przeglądania stron kolory są
    > jakby wyprane, co to moze być ??

    starość nie radość.

  • 3. Data: 2009-08-28 11:37:24
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    pogrzebałem w regulacji monitora, i na razie jest dobrze, zwiększyłem
    jasnosc i trochę w kolorach, co to może padać, i ile może kosztować
    naprawa ??

  • 4. Data: 2009-08-28 12:01:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 13:37:24 +0200, Gupik napisał(a):

    > co to może padać

    Dopóki nie podmienisz grafiki nie będziesz wiedział.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2009-08-28 12:08:22
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    pisałem przed chwilą ze podregulowałem w monitorze i było ok, następnie
    monitor wyłączyłem bo poszedłem na obiad, po obiedzie znów właczyłem, i
    znów to samo, wsio blade i czerwone.

  • 6. Data: 2009-08-28 13:37:45
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Gupik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > pogrzebałem w regulacji monitora, i na razie jest dobrze, zwiększyłem
    > jasnosc i trochę w kolorach, co to może padać, i ile może kosztować
    > naprawa ??

    trudno powiedzieć. Monitory kineskopowe są bajecznie tanie na allegro tak,
    że nie opłaca się ich naprawiać. W kineskopowcach padają powielacze oraz
    tranzystory mocy obok powielacza. Mleczny obraz to może być jeden z efektów
    padania. Kompletnie nieopłacalne w naprawie. Wiele z nich ma też zimne luty.
    Możemy samemu przelutować jeśli umiemy jednak w serwisie nas za to skroją.

  • 7. Data: 2009-08-28 15:29:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 14:08:22 +0200, Gupik napisał(a):

    > pisałem przed chwilą ze podregulowałem w monitorze i było ok, następnie
    > monitor wyłączyłem bo poszedłem na obiad, po obiedzie znów właczyłem, i
    > znów to samo, wsio blade i czerwone.

    Skoro tak, to wskazuje na monitor.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2009-08-28 16:35:26
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > pogrzebałem w regulacji monitora, i na razie jest dobrze, zwiększyłem
    > jasnosc i trochę w kolorach, co to może padać, i ile może kosztować
    > naprawa ??

    W ciągu ostatniego miesiąca działające monitory NEC FE700 chodziły na
    Allegro po 15-30zł, więc raczej nie opłaca się naprawiać.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 9. Data: 2009-08-30 12:21:30
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    moze nie nowy, alle zawsze coś [
    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=725467565 ] co o tym sądzicie ??

  • 10. Data: 2009-08-30 13:28:37
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 30-08-2009 o 14:21:30 Gupik <b...@i...pl> napisał:

    > moze nie nowy, alle zawsze coś [
    > http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=725467565 ] co o tym sądzicie ??

    Jak dla mnie to dyskwaifikuje go rodzaj matrycy (TN). Poszukaj raczej
    czegoś na S-IPS czy *VA. W tej cenie wolałbym już np. 19 calowe Eizo
    (niepanorama, więc wys. ekranu chyba taka sama jak tej 22).
    Dodatkowo przy używanych monitorach warto sprawdzić przebiegi.

    Pozdrawiam
    Kamil