  • 1. Data: 2009-08-28 16:31:34
    Temat: plyta asus a7n8x-x i grafika na agp asus AH3650 silent.... i nie moge uruchomic windows 2000
    Od: "Rafal\(sxat\)" <gonzak@(op).pl>

    Witam

    jak uruchomic windows, po wymienie karty graficznej windows wiesza sie z
    komunikatem o braku kompatibilnosci z bios acpi, po wylaczeniu acpi dalej
    sie nie uruchamia poprostu po pasku ladowania systemu windows - jest czarny
    ekran!! pomocy...

    Rf

  • 2. Data: 2009-08-28 21:25:03
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.08.28 18:31, Rafal(sxat) pisze:
    > jak uruchomic windows,

    pl.comp.os.ms-windows.winnt

> [...]
    > sie nie uruchamia poprostu po pasku ladowania systemu windows - jest czarny

    Nie chce mi się wierzyć, byś nawet nie próbował uruchamiania w trybie
    awaryjnym lub w trybie VGA, ale skoro nic o tym nie wspomniałeś to chyba
    tego nie robiłeś?

    --
    Mar

  • 3. Data: 2009-08-28 23:54:41
    Od: "Rafal\(sxat\)" <gonzak@(op).pl>

    >Nie chce mi się wierzyć, byś nawet nie próbował uruchamiania w trybie
    >awaryjnym lub w trybie VGA, ale skoro nic o tym nie wspomniałeś to chyba
    >tego nie robiłeś?

    robilem...robilem...

    jak wylacze w biosie ACPI - system zatrzymuje sie na czarnym ekranie -
    end...
    jak ACPI wlaczone wystepuje blad 10005a (wiec cos z acpi... wedlug ms)

    Rf