  • 1. Data: 2009-08-28 07:08:15
    Temat: Jaka grafika
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Czołem.

    Jaką grafikę jest sens wsadzić do takiej starej płyty:

    http://www.msi.com/index.php?func=prodcpusupport&mai
    ncat_no=1&cat2_no=171&cat3_no=89&prod_no=288#menu

    AGP x 4, procesor Athlon 2000+, ram 1 GB. Obecnie jest GF 3 i radzi
    sobie nieźle ze starszymi grami - jest sens szukać czegoś mocniejszego
    za jakieś niewielkie pieniądze ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2009-08-28 07:51:54
    Temat: Re: Jaka grafika
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > AGP x 4, procesor Athlon 2000+, ram 1 GB. Obecnie jest GF 3 i radzi sobie
    > nieźle ze starszymi grami - jest sens szukać czegoś mocniejszego za jakieś
    > niewielkie pieniądze ?

    Ati 3650 będzie najsensowniejszą propozycją.

  • 3. Data: 2009-08-28 08:52:50
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    PaweL pisze:

    > Ati 3650 będzie najsensowniejszą propozycją.

    A coś z GF ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2009-08-28 09:32:51
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Obecnie jest GF 3 i radzi sobie nieźle ze starszymi grami - jest sens
    > szukać czegoś mocniejszego

    Myślę, że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2009-08-28 12:19:55
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > A coś z GF ?

    NVidia wcześniej skończyła z AGP. Ati 3650 ma jeszcze tą zaletę że sprzętowo
    dekoduje h.264.

    osiągi możesz porównać na: http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

  • 6. Data: 2009-08-28 12:51:14
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    PaweL pisze:

    > NVidia wcześniej skończyła z AGP. Ati 3650 ma jeszcze tą zaletę że sprzętowo
    > dekoduje h.264.

    Ale to chyba nie ta półka cenowa, reszta sprzętu jest dosyć leciwa :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2009-08-28 13:25:13
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Ale to chyba nie ta półka cenowa, reszta sprzętu jest dosyć leciwa :)

    Tak to już jest ze starszymi komputerami. Koszt każdego upgradu jest
    zbliżony do wartości całego komputera.

    Ja pod koniec 2008r. też przymierzałem się do Ati3650 do komputera na
    AMD2600XP. I w końcu w cenie karty graficznej (300zł) kupiłem AMD X2 5000 i
    płytę główną ze zintegrowaną grafiką (i złączem PCI-E)

  • 8. Data: 2009-08-28 15:07:08
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > A coś z GF ?

    7300GT z DDR3 radzi sobie nieźle. Ewentualnie droższe 7600GT lub GS. Sprzęt
    niestety leciwy to i allegro pozostaje. Ceny kart AGP zachęcają do
    kompletnej przesiadki na pci-ex.

  • 9. Data: 2009-08-28 19:25:03
    Od: Diverek <U...@o...pl-TO-TEZ>

    PeJot pisze:

    > AGP x 4, procesor Athlon 2000+, ram 1 GB. Obecnie jest GF 3 i radzi
    > sobie nieźle ze starszymi grami - jest sens szukać czegoś mocniejszego
    > za jakieś niewielkie pieniądze ?

    Jakiś czas temu do kompa córki na KT333 wsadziłem 7600GT. Cudów
    oczywiście nie oczekuj (nowsze gry), ale całość całkiem mocno odżyła i
    sprawuje się nieźle.
    K7T266 Pro to bardziej leciwy sprzęt więc mocno się zastanów nad sensem
    zmiany czegokolwiek w tej platformie.

    --
    Pozdrowienia,
    Tom

  • 10. Data: 2009-08-29 12:43:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Diverek pisze:

    > K7T266 Pro to bardziej leciwy sprzęt więc mocno się zastanów nad sensem
    > zmiany czegokolwiek w tej platformie.

    W sumie, jeśli wymagania jakiejś gry co do procesora są spełnione, to na
    ogół i GF3 daje radę. Czyli szkoda inwestować.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem