  • Data: 2011-02-07 13:12:57
    Temat: Re: autoparkowanie VW
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > ... a takie mamy (już!) w fazie testów. Za rok pewnie nie skończą,
    > ale za parę lat na pewno.

    TGV jedzi automatycznie? Maszynista w srodku jest, moze od zamiatania skladu
    ;)? Tory, wszystko ogrodzone, nie ma przejazdow kolizyjnych (ztcw?). Dzisiejsza
    nauka powinna dac sobie z tym rade. To ze sa automatyczne kolejki typu z
    lotniska do miasta to wiem ale to wszystko idzie po szynach i z dala od ludzi
    :) Peron odizolowany od bydla dodatkowymi drzwiami. Czyli prawie jak taka
    zwykla winda ale w poziomie. Autopilot dla samolotu tez jest ale juz sam nie
    laduje (ztcw), jak dokladnie jest to autonomiczne tego nie wiem. Ale to nadal
    nie ulica...

    Ile drog i w jakim czasie mozna takimi czujnikami naszpikowac, kto za to
    zaplaci? Takie pojazdy na pewno beda musialy byc obarczone wieloma przepisami -
    kto to uchwali, kto zaplaci za taki "luksus". Hura optymizm, zjedzie z
    autostrady z czujnikami i sie okaze ze czlowiek ucial sobie drzemke, pojazd
    stanie (gdzie) i jak bedzie budzil goscia - hej, ty czlowiek, wstawaj bo
    korkujemy ulice, dalej nie pojade bo nie ma czujnikow ;P? Dam sobie wacka
    obciaz (glowa to za malo) ze gdyby takie pojazdy weszly, tj wejda, w uzycie to
    zaraz pojawi sie banda glupkow ktorzy beda robic rozne hacki w celu osmieszenia
    tego wynalazku. Moze "lewe" linie z kredy na ulicy nie wystarcza, uzyja innych
    sposobow by pojazd albo stanal bezradnie albo gdzies w cos przywalil. I im to
    sie uda. W koncu by jedzic trzeba byc inteligentnym a komputer nie jest. Drugi
    mozg maja zbudowac? No to czekamy, czekamy.

    Science fiction.

    Te pieniadze lepiej niech utopia w hodowle organow i prewewncje procesow
    starzenia sie, ja widze w tym przyszlosc (jestem wizjoner a co tam) i to taka
    za jaka ludzie beda w stanie oddac wszystko co maja. W koncu to tylko chemia (w
    nas). Rak to chemia, AIDS to chemia.