  • Data: 2017-09-20 19:19:18
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    news:70d4e77d-77b0-4194-be3b-a090a2be1037@googlegrou
    ps.com...
    > Czasami dziwie sie ludziom,ze trzymaja takie duze limity na karcie jesli
    > z nich nie korzystaja.

    Co mnie interesuje limit na skradzionej karcie?
    Karta jest własnością banku który ją wydał.

    Pieniądze na niej też. To bank ma mi udowodnić
    że to ja wydałem pieniądze - od kiedy to jesteś
    winien kary z założenia?

    Niedawno zauważyłem dwie niemoje transakcje ni
    z gruchy ni z pietruchy na swojej karcie - zadzwoniłem
    do banku wydającego tą kartę, zanotowali, z konta
    zdjęli grzecznie - brak dyskusji. Gdzie tu problem?

    Co innego transakcje z PINem, ale to wiadomo.

    Ach, teraz sobie przymniałem że dostałem też e-mail
    na temat własnej transakcji - tankowałem w sąsiednim
    stanie gdy wracałem z Kanady Passatem - pytają
    grzecznie czy to moja transakcja czy nie :-)) chyba muszę
    im odpisać na ten e-mail bo się biedaki popłaczą :-)