  • Data: 2011-03-14 18:33:55
    Temat: Re: autogruper
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 17:22:04 +0000, Kamil napisał(a):

    > Tego nie powiedzialem, ale takie straszenie sadami za ogloszenie na
    > grupie jest tak samo groźne, co straszenie dzieci grajacych w pilke na
    > trawniku czarną wołgą. ;)

    Straszenie nie działa, bo w każdej grupie znajdzie się paru oszołomów jak
    ty lubiących spam, co jeszcze będą bronili spamera i mówili: "a co to
    takiego, jedno ogłoszenie, nie warto się ruszać".
    I dzięki takim własnie burakom jest spam, jest syf na drogach (to tylko
    jeden papierek/pet), gówna na trawnikach (to tylko jedna kupa, inni robią
    więcej), dżungla na drogach (ja tylko sobie wyprzedzę i skręcę z pasa do
    jazdy na wprost, to tylko jeden samochód, śpieszy mi się), itp, itd.

    Tak, każdego takiego gnoja warto zgłaszać i nastepnie upierdliwie dopytywać
    się o to co się dzieje z postępowaniem. Bez wyjątku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.