  • Data: 2010-07-07 21:48:42
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: "misio" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jezeli naprawde robisz 70000 km rocznie to jest chyba ze 3 x wiecej niz
    normatywny przebieg przecietnego samochodu osobowego. Więc jezeli prawda
    jest ze Diesle sprawdzaja sie przy dłuzszych trasach to chyba Twój przypadek
    jest taki. Poza tym w 3 lata przejedziesz tyle co inni przez 10 lat. W
    zwiazku z tytm serwis u Ciebie musi być nietypowy/czestszy. Podobno
    amortyzatory gazowe nalezy wimieniać co 100 000 km w zwiazku z tym u Ciebie
    należałoby je zmienisac co 1,5 roku....Podobnie inne czynnosci serwisowe
    powinny byc czesciej biorac pod uwagę przejechany przebiega a nie czas.
    Poza tym na zuzycie paliwa i samochodu ma wpływ styl jazdy. Wiele wskazówek
    na temat oszczednego stylu jazdy ja znalazłem w instrukcji do mojego
    samochodu.