  • Data: 2010-07-07 12:37:01
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Niekoniecznie

    Koniecznie. I trzeba o nich pamiętać, bo inaczej pojawiają się problemy.

    Ale jeśli się pilnuje paru rzeczy więcej i wykonuje pewne dodatkowe
    rytuały sypać się nie powinno... JEŚLI.

    > Oplowskie DTL ponoc niekoniecznie.

    To jakieś nowe konstrukcje?

    > A ropa juz po 4.50 :-)

    Wiesz... 5l/100km oleju napędowego po 4.50zł a 12l/100km gazu po
    2.10zł... Nawet nie chce mi się liczyć tej różnicy ;)

    No i jak już myślisz o przeróbkach, to może diesel zasilany starą
    fryturą albo innym odpadowym olejem spożywczym? Instalacja
    filtrująco-ogrzewająca w podobnej cenie, co gazowa, a o ileż
    przyjemniejszy zapach ;)