  • Data: 2012-01-20 21:40:12
    Temat: Re: auto RATUSZ
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości
    news:jf7f98$41j$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie tragizowałbym.
    > Od jakiegoś czasu obijam się w twarzystwie miłośników PRLowskich produków,
    > o dziwo czasem i po 10 latach stania nie ma wieszych problemów z ruszeniem
    > czegoś takiego, mój Fiacior też stał jakieś 3 lata i przywrócenie do
    > używalności zajęło mi jeden dzień i wydałem jakieś 300zł i przejechał już
    > 4000km w dwa sezony bezawaryjnie, a to w końcu 31 letni produkt FSO a nie
    > Mercedes z 2004 roku który jest jakby nie patrzeć z innej bajki
> [...]

    prze obecnej elektronice za duzo fantów wymaga wymiany
    zalezy gdzie auto stoi
    mowi sie ze jak w garazu to jeszcze gorzej bo pod chmurka nie da sobie rady
    ale powymienaj elementy w conajmniej 5-10 aucie

    przewody WN, plyny oleje, kapcie, niektore linki, ciegna, rozrzad
    do przesmarowania tloczki, lub podobne elementy w ktorcyh smary
    najwyczajniej wyparowaly
    wiele elementow wymianie sie albo przez przebieg albo przez wiek

    to ze auto odpali nic nie znaczy, rano jak sie zbudzisz
    po malym przestoju odrazu tez dasz sie wkrecic na wysokie oborty?

    czym wiecej elektronimi tym gorzej, na plus mozna przyjac to ze technologie
    mamy coraz nowsze
    na minus budzety producentow aut, ktorzy kroja auto na wynik koncowy