eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyaudi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sensRe: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!
    feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Date: Wed, 7 Sep 2016 17:55:38 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 40
    Message-ID: <nqpd9s$vem$1@dont-email.me>
    References: <57cd15fd$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <vlsolefgrhkh.yw72tm1rzjj0$.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <1lasiv1oe9p9i$.1d12o4896lzlq$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <57cfe3b4$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nqossr$44p$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 7 Sep 2016 15:55:40 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4";
    logging-data="32214";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/It5nLvLU/6+zXzyuVaCh4"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:ZEuStyUEty+zpByYrqUDLlhcUdE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588111
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.09.2016 o 15:53, Bolko pisze:
    >
    >> Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
    >> włączenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)
    >
    > Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od 50 do 120 km/h ?

    zmierzyłem na google maps rozbiegówkę pod moim domem - ma poniżej 300m,
    no i 50 to ja tam wjeżdżam przy dobrej przyczepności (ostry zakręt),
    kolejny zjazd to 230m (ale tu już lepiej bo jeszcze pas awaryjny jest)
    Węzeł Wrocław Bielany - poniżej 500m, przy czym tu już roszady bo to pas
    rozbiegowy dla jadących w stronę Katowic a zarazem pas do zwalniania dla
    jadących do Wrocławia

    >
    > W miesie czy masz 60 (seat 1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI 150KM
    > to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.
    >

    tu się zgodzę, chociaż wydostać się z podporządkowanej łatwiej
    mocniejszym autem

    > Autostrady i ekspresówki służą do poruszania się ze stałymi prędkościami
    > na duże odległości.
    > Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.

    i narzekasz że musisz się ciągnąć za tirami albo blokujesz lewy pas, bo
    jak zjedziesz na prawy i zwolnisz to się rozpędzić nie możesz i nie masz
    jak zmienić pasa

    > Teoretycznie powinieneś przyspieszyć tylko raz na wjeżdzie.
    >
    > Jedyne miejsce gdzie każda liczba KM się przyda to drogi krajowe.

    po pierwsze nie jedyne, po drugie nadal jest to większość

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: