  • Data: 2016-09-07 17:55:38
    Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2016 o 15:53, Bolko pisze:

    > Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od 50 do 120 km/h ?

    zmierzyłem na google maps rozbiegówkę pod moim domem - ma poniżej 300m,
    no i 50 to ja tam wjeżdżam przy dobrej przyczepności (ostry zakręt),
    kolejny zjazd to 230m (ale tu już lepiej bo jeszcze pas awaryjny jest)
    Węzeł Wrocław Bielany - poniżej 500m, przy czym tu już roszady bo to pas
    rozbiegowy dla jadących w stronę Katowic a zarazem pas do zwalniania dla
    jadących do Wrocławia

    > W miesie czy masz 60 (seat 1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI 150KM
    > to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.

    tu się zgodzę, chociaż wydostać się z podporządkowanej łatwiej
    mocniejszym autem

    > Autostrady i ekspresówki służą do poruszania się ze stałymi prędkościami
    > na duże odległości.
    > Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.

    i narzekasz że musisz się ciągnąć za tirami albo blokujesz lewy pas, bo
    jak zjedziesz na prawy i zwolnisz to się rozpędzić nie możesz i nie masz
    jak zmienić pasa

    > Teoretycznie powinieneś przyspieszyć tylko raz na wjeżdzie.
    >
    > Jedyne miejsce gdzie każda liczba KM się przyda to drogi krajowe.

    po pierwsze nie jedyne, po drugie nadal jest to większość

    Łukasz