  • 61. Data: 2013-02-20 00:02:44
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:51238fad$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...
    > A wydawaloby sie ze w ramach optymalizacji ktos moglby zadzwonic,
    > sprawdzic i nie wozic niepotrzebnie :-)

    Być może sprawdzali tak kiedyś i się zawiedli na ludziach...
    Mówili że będą - nie byli, mówili że ich nie będzie a potem
    z pyskiem że nie dostarczyli... Przez telefon ktoś musi dzwonić
    i sprawdzać z kim rozmawia, to jest też czas i pieniądze...
    Itp, itd... W USA daje się niby numer telefonu do przesyłek
    ale jeszcze nikt do mnie nigdy nie dzwonił, a zamawiam
    bardzo dużo w necie.

  • 62. Data: 2013-02-20 02:03:20
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Tomek (n...@o...pl)
    in news:kftv8f$jin$1@node1.news.atman.pl

    > Kurw to u siebie poszukaj, ja mam numery kurew. Sieroto.

    Właśnie sprawdziłem:
    dopełniacz liczby mnogiej: kurw albo kurew (słownik USJP)

    :D
    MSz

  • 63. Data: 2013-02-20 09:29:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Czasem tak właśnie wolę aby zostawili zamiast czekać aż akurat
    > zastanie mnie w domu o... 14-tej gdy ja akurat zwykle pracuję do 17-tej...

    Zgadza się, ostatnie przesyłki tak właśnie odebrałem, było to nawet blisko
    domu.
    Problem zaczyna się, gdy punkt odbioru jest tylko "po drugiej stronie
    miasta" i czas oraz koszty dojazdu są zniechęcające do takiej opcji.
    Kiedyś tak właśnie musiałem jechac po odbiór paczki 15 km w jedną stronę. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 64. Data: 2013-02-20 09:31:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale wiochę w tej Polsce macie ;-)

    Zapewne firmy kurierskie stwierdziły, że tak jest bardziej opłacalnie dla
    nich.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 65. Data: 2013-02-20 09:53:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2013 09:31:36 +0100, yabba wrote:

    > Zapewne firmy kurierskie stwierdziły, że tak jest bardziej opłacalnie dla
    > nich.

    A tak na boku, to betonowe procedury w kurierniach zaczely się wtedy,
    gdy stawaly się DHL, GLS, czy czym tam jeszcze (po latach nie pamietam
    kto kogo przejął).
    Przyszlo z zewnatrz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 66. Data: 2013-02-20 11:24:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala wrote:

    > A tak na boku, to betonowe procedury w kurierniach zaczely się wtedy,
    > gdy stawaly się DHL, GLS, czy czym tam jeszcze (po latach nie pamietam
    > kto kogo przejął).
    > Przyszlo z zewnatrz.

    touche...

    zanim sie skorporacjowali to sie dzwoniło rano do miejscowej rozdzielni i
    umawiało w kurierem na odbiór paczki np gdzieś na mieście. Teraz robią
    wielki ajwaj, nie ma możliwości kontaktu z kurierem, itd

    ale kilka razy im nagadałem tak solidnie wchodząc ulubiony konik korporacji
    czyli walkę o zadowolenie klienta i mam wrażenie ze rozluźnili ostatnio...
    udało mi się kilka razy dostać kontakt do kuriera, a nawet skłonić ich do
    przywiezienia paczki na drugi dzień.

  • 67. Data: 2013-02-20 18:09:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Czy Ty jesteś taki desperados że podnieca Cię każdy dzwonek

    Tak, bo do mnie nie dzwonią Ziutki w celu obgadania Maryni D., tylko wręcz
    przeciwnie. Właśnie byłem 3 dni w Krakowie, gdzie - jak to na prowincji -
    zasięg był poniekąd wirtualny (choć muszę pochwalić Aero2, trzymało jak
    drut) i dzięki temu, że po powrocie raczyłem oddzwonić do bezskutecznie
    dobijających się w tym czasie petentów - mam 5 kilo do dźwigania mniej w
    czasie następnego wyjazdu do innego miasta. Ty widocznie wolisz dźwigać
    bez sensu, więc pozostaje mi tylko zadedykowanie ci cytatu z klasyka: "Co
    możesz na plecy brać, to bierz, ale na rozum nie bierz, gdyż zaraz
    będziesz szwankował.".

    JoteR

  • 68. Data: 2013-02-20 18:28:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waldek Godel" napisał:

    > Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwają
    > ludzi do komórek.

    Ale ja nie pracuję w wielkiej korporacji, a wręcz przeciwnie - interesant
    nie dodzwoni się do mnie, to nie ma "kolegi", który za mnike mógłby coś
    załatwić czy wiążąco obgadać. A z doświadczenia wiem, że oddzwonienie
    częściej przynosi więcej dobrego niż złego. Jak dotąd.

    > chyba każda rozsądna osoba spróbuje jeszcze
    > raz, w szczególności w godzinach pracy.

    Eee, laboratoria często pracują w barbarzyńskich godzinach - po 14:30
    zazwyczaj nie ma już z kim gadać ;->

    > ZWŁASZCZA, że jeżeli to jest kontakt od - załóżmy - klienta, takiego
    > którego ty nie masz w książce, to być może on też nie wie do jakiej
    > osoby
    > dzwoni (bo dzwoni - załóżmy - do firmy).

    Dobrze wie, zwłaszcza jeśli najpierw zadzwoni do firmy ;-)

    > Co oznacza, że po drugiej stronie może być też kobieta.
    > A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwonić
    > dwa razy. Raz, żeby znalazła telefon w torebce i drugi raz, żeby
    > odebrała

    ;-)
    Nie jest tak źle, właśnie w przytoczonej w innym poście sytuacji okazało
    się, że pani laborantce jednak udało się zmierzyć średnicę czujników, więc
    zamiast targać do Poznania 10 bloków - wezmę tylko 3 (zawsze mogła się
    pomylić o milimetr w te lub wewte). I to w moim i mojego kręgosłupa
    interesie było się tego dowiedzieć, więc w tym przypadku oddzwonienie
    wyszło znów na plus ;-)

    JoteR

  • 69. Data: 2013-02-20 20:05:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 07:45:46 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To +48 sie przydaje jak czlowiek za granice wyjedzie i do kraju dzwoni.
    Ostatnio ze zdziwieniem stwierdzilem ze w play sms do pl zza granicy
    na numery bez +48 dochodza :)

    WAM

  • 70. Data: 2013-02-20 23:59:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 20:05:18 +0100, WAM napisał(a):
    > On Tue, 19 Feb 2013 07:45:46 +0100, "J.F."

    > Ostatnio ze zdziwieniem stwierdzilem ze w play sms do pl zza granicy
    > na numery bez +48 dochodza :)

    A w probowales skasowac +48 z Centrum wiadomosci czy jak to sie tam nazywa?
    :-)

    J.