  • 71. Data: 2013-02-21 00:17:12
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "engry berd" <b...@a...org>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:kfokim$7df$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    >uruchomily...
    > pierwszy telefon to:
    > 534192868
    > wyglada jak tel. komórkowy orange, tyle, ze nie uzywaja prefixu 53 ze
    > wzgledu na to, ze to kierunkowy... Kuby!
    > Dzis to samo z innego numeru:
    > 221011957
    > wyglada na warszawski numer, ale w internecie sa dwie historie: jedni
    > mówią, że łączy on z Senegalem i polaczenie kosztuje na wejsciu 30zł.
    > Inni twierdza, ze to jakis denny telemarketing, na tyle bezczelny, ze
    > nawet oferte chca wcisnac na koszt rozmówcy ...

    Pierwszo słyszę, że Orange nie używa 53 bo im się z Kubą kojarzą, to
    Warszawa musi się pozbyć 22, bo to Afryka!
    Miałeś +534 czy samo 534? Jeśli to drugie i oddzwonie na taki numer
    powoduje połączenie z czarnym lądem, to faktycznie kur.....wo.

  • 72. Data: 2013-02-21 12:49:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > - jak to na prowincji -

    eh, warsiawiaki, dziwna rasa z ruskiego zaboru

  • 73. Data: 2013-02-23 14:22:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Tak, bo do mnie nie dzwonią Ziutki w celu obgadania Maryni D.,
    > tylko wręcz przeciwnie.

    dzwonią Marynie aby obgadać dupę Ziutków? :-)

    > Właśnie byłem 3 dni w Krakowie, gdzie - jak to na prowincji - zasięg był
    > poniekąd wirtualny (choć muszę pochwalić Aero2, trzymało jak drut) i
    > dzięki temu, że po powrocie raczyłem oddzwonić do bezskutecznie
    > dobijających się w tym czasie petentów - mam 5 kilo do dźwigania mniej w
    > czasie następnego wyjazdu do innego miasta.

    Nie rozumiem tego co napisałeś wyżej - skoro widziałeś że dzwonili,
    to znaczy że zasięg był... tylko Ty nie odebrałeś rozmowy, tak ?
    Coś mi się zdaje że kręcisz...

    > Ty widocznie wolisz dźwigać bez sensu, więc pozostaje mi tylko
    > zadedykowanie ci cytatu z klasyka:
    > "Co możesz na plecy brać, to bierz, ale na rozum nie bierz, gdyż zaraz
    > będziesz szwankował.".

    Nie, nie dzwigam towarów, nie jestem akwizytorem... :-)
    I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako akwizytor jesteś zdesperowany
    aby odebrać każdy telefon bo pewnie mniej niż 1% takich kończy się dla
    Ciebie transakcją... Rozumiem Twój ból, ale ja nie mam takich kłopotów.

  • 74. Data: 2013-02-23 14:24:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > A tak na boku, to betonowe procedury w kurierniach zaczely się wtedy,
    > gdy stawaly się DHL, GLS, czy czym tam jeszcze (po latach nie pamietam
    > kto kogo przejął).
    > Przyszlo z zewnatrz.

    Nie wiem skąd, bo firmy takie jak DHL, UPS, FedEx w USA próbują na
    następny dzień. Może w Europie takie dziwne standardy że się odwleka?

  • 75. Data: 2013-02-23 14:26:54
    Temat: Re: atak krótkich sygnalów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message

    > Ostatnio ze zdziwieniem stwierdzilem ze w play sms do pl zza granicy
    > na numery bez +48 dochodza :)

    W roamingu... Ale kolega chyba pisal o wlozeniu innej lokalnej karty SIM.
    Wtedy kontakty z telefonu przydaja sie aby byly z pelnymi prefiksami...

  • 76. Data: 2013-02-23 14:27:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "engry berd" <b...@a...org> wrote in message

> [...]
    > Miałeś +534 czy samo 534? Jeśli to drugie i oddzwonie na taki numer
    > powoduje połączenie z czarnym lądem, to faktycznie kur.....wo.

    Ludzie ściemniają i piszą o czymś, o czym pojęcia nie mają a ty im wierzysz.

  • 77. Data: 2013-02-23 14:30:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "engry berd" <b...@a...org> wrote in message

    > Ludzie ściemniają i piszą o czymś, o czym pojęcia nie mają a ty im
    > wierzysz.

    RADOM - numer kierunkowy
    48

    Belsk Duży, Białobrzegi, Blędów, Borkowice, Chlewiska, Chotcza, Chynów,
    Ciepielów, Drzewica, Garbatka-Letnisko, Gielniów, Głowaczów, Gniewoszów,
    Goszczyn, Gowarczów, Gózd, Grabów nad Pilicą, Grójec, Iłża, Jasieniec,
    Jastrząb, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Kazanów, Klwów, Kowala,
    Kozienice, Lipsko, Magnuszew, Mirów, Mogielnica, Nowe Miasto nad Pilicą,
    Odrzywół, Orońsko, Pionki, Pniewy, Policzna, Potworów, Promna, Przyłęk,
    Przysucha, Przytyk, Radom, Radzanów, Rusinów, Rzeczniów, Sieciechów, Sienno,
    Skaryszew, Solec nad Wisłą, Stara Błotnica, Stromiec, Szydłowiec, Tczów,
    Warka, Wieniawa, Wierzbica, Wolanów, Wyśmierzyce, Zakrzew, Zwoleń

    Gdyby systemy telefoniczne nie umiały się połapać co jest numerem
    kierunkowym do państwa (48 - Polska) a do miasta (48 - Radom) to
    ludzie ze wszystkich wymienionych wyżej miescowości mieliby duże
    problemy z dodzwonieniem się gdziekolwiek, nie sądzisz ?

  • 78. Data: 2013-02-23 15:12:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:30:40 -0600, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > ludzie ze wszystkich wymienionych wyżej miescowości mieliby duże
    > problemy z dodzwonieniem się gdziekolwiek, nie sądzisz ?

    Systemy tlf nie maja, ale reszta ... kto ich tam wie - zobaczysz ze
    dzwonili z 127766445 - oddzwonisz, czy wczesniej sprawdzisz czy z przodu
    nie ma +?
    A jak oni znalezli jakis sposob na ukrycie tego + ?

    W systemach tez juz cuda widzialem, dzwoni ktos z Belgii, a na wyswietlaczu
    pokazuje sie numer bez kraju ... no ale w tym przypadku oddzwonienie bedzie
    na krajowy numer ... tylko kto wie ze 30xxx.. to drogo.

    J.

  • 79. Data: 2013-02-23 15:16:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:26:54 -0600, Pszemol napisał(a):

    > W roamingu... Ale kolega chyba pisal o wlozeniu innej lokalnej karty SIM.
    > Wtedy kontakty z telefonu przydaja sie aby byly z pelnymi prefiksami...

    Nie - mialem na mysli krajowa, tzn polska, karte SIM.
    Nadal sie +48 w numerze przydaje.

    J.

  • 80. Data: 2013-02-23 15:22:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:24:10 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Nie wiem skąd, bo firmy takie jak DHL, UPS, FedEx w USA próbują na
    > następny dzień. Może w Europie takie dziwne standardy że się odwleka?

    Ja bym tam Europy z Polska nie mieszal.
    To co ma zastosowanie "w prawie calej Europie" niekoniecznie musi pasowac
    do Polski, a nawet konkretnego miasta czy regionu.
    Wejdzie jakis ambitny "manager", wprowadzi motywacyjny system
    wynagradzania, a te rzekomo glupie ciolki co sie tylko na kurierow nadaja
    po miesiacu odkryja co im sie oplaca a co nie :-)

    I bedzie rzut przez plot :-P

    J.