eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmatak krótkich sygnałów. › Re: atak krótkich sygnałów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <kfokim$7df$1@news.dialog.net.pl> <kfrc59$qcj$1@cougar.axelspringer.pl>
    <51213fdc$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@l...institute.com>
    <512156e0$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <yl7jnpi9gznl$.dlg@lepper.institute.com>
    Subject: Re: atak krótkich sygnałów.
    Date: Wed, 20 Feb 2013 18:28:03 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 39
    Message-ID: <512507aa$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178235118205.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1361381290 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1305 178.235.118.205:4029
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1042219
    [ ukryj nagłówki ]

    "Waldek Godel" napisał:

    > Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwają
    > ludzi do komórek.

    Ale ja nie pracuję w wielkiej korporacji, a wręcz przeciwnie - interesant
    nie dodzwoni się do mnie, to nie ma "kolegi", który za mnike mógłby coś
    załatwić czy wiążąco obgadać. A z doświadczenia wiem, że oddzwonienie
    częściej przynosi więcej dobrego niż złego. Jak dotąd.


    > chyba każda rozsądna osoba spróbuje jeszcze
    > raz, w szczególności w godzinach pracy.

    Eee, laboratoria często pracują w barbarzyńskich godzinach - po 14:30
    zazwyczaj nie ma już z kim gadać ;->

    > ZWŁASZCZA, że jeżeli to jest kontakt od - załóżmy - klienta, takiego
    > którego ty nie masz w książce, to być może on też nie wie do jakiej
    > osoby
    > dzwoni (bo dzwoni - załóżmy - do firmy).

    Dobrze wie, zwłaszcza jeśli najpierw zadzwoni do firmy ;-)

    > Co oznacza, że po drugiej stronie może być też kobieta.
    > A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwonić
    > dwa razy. Raz, żeby znalazła telefon w torebce i drugi raz, żeby
    > odebrała

    ;-)
    Nie jest tak źle, właśnie w przytoczonej w innym poście sytuacji okazało
    się, że pani laborantce jednak udało się zmierzyć średnicę czujników, więc
    zamiast targać do Poznania 10 bloków - wezmę tylko 3 (zawsze mogła się
    pomylić o milimetr w te lub wewte). I to w moim i mojego kręgosłupa
    interesie było się tego dowiedzieć, więc w tym przypadku oddzwonienie
    wyszło znów na plus ;-)

    JoteR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: