  • 1. Data: 2013-02-17 03:43:54
    Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał:

    > Połączenia do innych sieci 0,27 zł
    > Połączenia do sieci Play 0,49 zł

    W Orange rozmowa w sieci 29 gr. Do Play trudno znaleźć. Krzykliwe nagłówki
    informują o wielkiej obniżce cen połączeń do Play, ale nie znalazłem
    cennika. BYło dużo drożej niż do innych sieci. Znalazłem cennik OrangeGo:

    a.. cena za minutę połączenia do Orange i na stacjonarne: 59 groszy
    a.. cena za minutę połączenia do pozostałych sieci: 59 groszy
    a.. cena za minutę połączenia do Play: 75 groszy

    > Zresztą droga ta "rodzina"

    Pieprzysz jak potłuczony. Zresztą zauważ, że te obniżki cen i wydłużanie
    okresu ważności konta spowodowane zostało właśnie pojawieniem się telefonii
    wRodzinie. Pamiętam jak sie zagotowało w "środowisku" po pojawieniu się
    oferty wRodzinie. Poza tym to polski kapitał. Wolisz włazić w d...
    żabożercom i dorabiać ich? Nawet jak wRodzinie byłyby te same ceny co w
    Orange to i tak należy wspirać nasz kapitał. Nie rozumiem tych lemingów
    kurczowo trzymających się Oryndża.

    Pzdr

  • 2. Data: 2013-02-17 10:02:21
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 03:43:54 +0100, Kamil napisał(a):

> [...]
    > a.. cena za minutę połączenia do pozostałych sieci: 59 groszy
    > a.. cena za minutę połączenia do Play: 75 groszy

    Wypowiedziałem się gdzieś o cenach Orange? Oferta prepaid Orange to jedna
    wielka kpina z użytkownika.

    > Pieprzysz jak potłuczony.

    Taa, widzę że masz klapki na oczach:
    Virgin Mobile 19 gr do wszystkich.
    Play 0 gr w sieci + ogr sms w sieci. Tak wygląda "taniość" wRodzinie.

    > Nie rozumiem tych lemingów
    > kurczowo trzymających się Oryndża.

    To zapytaj ich. Ja nie kożystam, więc nie wiem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-02-17 16:55:48
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-02-17 03:43, Kamil pisze:

    > żabożercom i dorabiać ich? Nawet jak wRodzinie byłyby te same ceny co w
    > Orange to i tak należy wspirać nasz kapitał. Nie rozumiem tych lemingów
    > kurczowo trzymających się Oryndża.

    Absolutnie nie czuję się lemingiem i trzymam się Orange, choć w mojej
    rodzinie (tej prawdziwej, fizycznej) prawie każdy ma (drugi) SIM w Play
    "do odbierania", bo połowa ma wykupione "darmowe w Play".
    A Orange trzymam się (przy wydzwanianiu ok 30min/mies) bo:
    - OFnK doładowuję stówą, którą potem rozdysponowuję przelewami SMS na
    inne numery w rodzinie (tej prawdziwej), a limit transferu zostaje.
    - ważność konta na wychodzące na wszystkich tych numerach przedłużam
    bezkosztowo na kolejny rok od blisko 2 lat. (Play do odbierania - za
    5zł/rok)

    Czy w tym układzie jest coś lepszego dla mnie?

    Przy większym zapotrzebowaniu na minuty, to wRodzinie wysiada wobec Play
    i jego oferty "nieograniczone w Play" za 10zł/m albo 100 minut do
    Play/stacj za 5zł/mies.

    ... a "nasz kapitał", to jest kapitał mój i mojej rodziny. Nie ma dla
    mnie znaczenia kto figuruje w zarządzie, czy radzie nadzorczej
    czegoś-tam. Kupował będę tam, gdzie moim zdaniem warto.

    --
    Tnx. Zgred.