  • Data: 2013-02-23 14:22:24
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:51250338$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, bo do mnie nie dzwonią Ziutki w celu obgadania Maryni D.,
    > tylko wręcz przeciwnie.

    dzwonią Marynie aby obgadać dupę Ziutków? :-)

    > Właśnie byłem 3 dni w Krakowie, gdzie - jak to na prowincji - zasięg był
    > poniekąd wirtualny (choć muszę pochwalić Aero2, trzymało jak drut) i
    > dzięki temu, że po powrocie raczyłem oddzwonić do bezskutecznie
    > dobijających się w tym czasie petentów - mam 5 kilo do dźwigania mniej w
    > czasie następnego wyjazdu do innego miasta.

    Nie rozumiem tego co napisałeś wyżej - skoro widziałeś że dzwonili,
    to znaczy że zasięg był... tylko Ty nie odebrałeś rozmowy, tak ?
    Coś mi się zdaje że kręcisz...

    > Ty widocznie wolisz dźwigać bez sensu, więc pozostaje mi tylko
    > zadedykowanie ci cytatu z klasyka:
    > "Co możesz na plecy brać, to bierz, ale na rozum nie bierz, gdyż zaraz
    > będziesz szwankował.".

    Nie, nie dzwigam towarów, nie jestem akwizytorem... :-)
    I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako akwizytor jesteś zdesperowany
    aby odebrać każdy telefon bo pewnie mniej niż 1% takich kończy się dla
    Ciebie transakcją... Rozumiem Twój ból, ale ja nie mam takich kłopotów.