  • Data: 2013-02-20 18:09:06
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Czy Ty jesteś taki desperados że podnieca Cię każdy dzwonek

    Tak, bo do mnie nie dzwonią Ziutki w celu obgadania Maryni D., tylko wręcz
    przeciwnie. Właśnie byłem 3 dni w Krakowie, gdzie - jak to na prowincji -
    zasięg był poniekąd wirtualny (choć muszę pochwalić Aero2, trzymało jak
    drut) i dzięki temu, że po powrocie raczyłem oddzwonić do bezskutecznie
    dobijających się w tym czasie petentów - mam 5 kilo do dźwigania mniej w
    czasie następnego wyjazdu do innego miasta. Ty widocznie wolisz dźwigać
    bez sensu, więc pozostaje mi tylko zadedykowanie ci cytatu z klasyka: "Co
    możesz na plecy brać, to bierz, ale na rozum nie bierz, gdyż zaraz
    będziesz szwankował.".

    JoteR