  • Data: 2013-02-20 11:24:17
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Tyrala wrote:

    > A tak na boku, to betonowe procedury w kurierniach zaczely się wtedy,
    > gdy stawaly się DHL, GLS, czy czym tam jeszcze (po latach nie pamietam
    > kto kogo przejął).
    > Przyszlo z zewnatrz.

    touche...

    zanim sie skorporacjowali to sie dzwoniło rano do miejscowej rozdzielni i
    umawiało w kurierem na odbiór paczki np gdzieś na mieście. Teraz robią
    wielki ajwaj, nie ma możliwości kontaktu z kurierem, itd

    ale kilka razy im nagadałem tak solidnie wchodząc ulubiony konik korporacji
    czyli walkę o zadowolenie klienta i mam wrażenie ze rozluźnili ostatnio...
    udało mi się kilka razy dostać kontakt do kuriera, a nawet skłonić ich do
    przywiezienia paczki na drugi dzień.