  • 11. Data: 2009-05-25 12:17:25
    Temat: Re: aparat cyfrowy do 600zł
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    M_X pisze:
    > Polecam test kilku modeli w klasie budżetowej, może to ci chociaż trochę
    > pomoże:
    > http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/

    Heh, widzę że polecają w konkluzji właśnie tego mojego panaska :)

  • 12. Data: 2009-05-25 12:18:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Paweł W. pisze:
    > ^^^
    > Pewnie chodziło ci o przeciętne 35-36mm? ;)

    oczywiście ;)

  • 13. Data: 2009-05-26 00:05:49
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 25 of May 2009 13:35, Jakub Witkowski wrote:

    > Panas LZ8, LZ10 mają stosunkowo krótkie (32,30mm). Mimo że to nie 28,
    > to jednak zdecydowanie lepiej niż przeciętne 25-36mm. I to się czuje.
    >
    > BTW jestem miło zaskoczony działaniem LZ8. Mimo że to taka tanizna,
    > to różnych ficzerów, ustawień i opcji ma toto od groma, jakoś zdjęć
    > jest jak dla mnie zupełnie ok. Jak na razie, a mam go jakieś 2
    > tygodnie, żadnej ewidentnej wady nie stwierdziłem, co jest
    > ewenementem.

    A robiłeś na ISO większym niż 100?

    Co do mnogości i łatwości ustawiania różnych ficzerów zgadzam się.

    --
    nb

  • 14. Data: 2009-05-28 10:07:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    nb pisze:

    > A robiłeś na ISO większym niż 100?

    Staram się nie używać w żadnym kompakcie.
    A poza tym nie jestem jakimś szczególnym szumofobem.
    Za to jestem zdecydowanie glacofobem. Dlatego redukcję szumu
    (mimo że default nie jest zbyt agresywny) ustawiłem od razu na -1.
    I chwała LZ8 za to, że można, bo np w "legendarnym" F30 nie da się,
    i mimo że ma on matrycę lepszą o klasę, to i tak w pewnych warunkach
    produkuje na wyjściu gorsze g... niż opisywany panasik.

  • 15. Data: 2009-05-28 10:31:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Staram się nie używać w żadnym kompakcie.
    > A poza tym nie jestem jakimś szczególnym szumofobem.

    http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/
    Zresztą, jak sobie popatrzyłem na ten test, to z prezentowanych modeli
    na iso400 panas prezentuje się całkiem nieźle, niewiele za canonem,
    za to niektórzy konkurenci to dopiero prawdziwa tragedia. Zwłaszcza jak
    się patrzy na całe zdjęcia (ogólne wrażenie) a nie tylko wycinki.

  • 16. Data: 2009-05-28 13:10:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    W jakim formacie sa filmy w LZ8?
    Marx