    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: aparat cyfrowy do 600zł
    Date: Thu, 28 May 2009 12:31:16 +0200

    Jakub Witkowski pisze:

    > Staram się nie używać w żadnym kompakcie.
    > A poza tym nie jestem jakimś szczególnym szumofobem.

    http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/
    Zresztą, jak sobie popatrzyłem na ten test, to z prezentowanych modeli
    na iso400 panas prezentuje się całkiem nieźle, niewiele za canonem,
    za to niektórzy konkurenci to dopiero prawdziwa tragedia. Zwłaszcza jak
    się patrzy na całe zdjęcia (ogólne wrażenie) a nie tylko wycinki.