    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: analog w dobie cyfry
    Date: Wed, 23 Dec 2009 23:58:48 +0100
    <hfs0uo$4jp$1@inews.gazeta.pl> <hg0shv$48i$1@inews.gazeta.pl>
    <hg149v$3v6$1@inews.gazeta.pl> <hg24tu$p74$1@inews.gazeta.pl>
    <hg2ei3$m4e$1@inews.gazeta.pl> <hg3ipg$41m$1@news.onet.pl>
    <hg3u6i$qve$1@inews.gazeta.pl> <hg50s7$2da$1@news.onet.pl>
    <hg5fbi$mdd$1@inews.gazeta.pl> <hg5h7d$pdi$1@news.onet.pl>
    <b...@v...googlegroups.com>
    <hg7d2n$9fl$1@news.onet.pl> <hg836e$79b$1@news.onet.pl>
    <hg8e3r$5fv$1@news.onet.pl> <hg8f71$l97$1@inews.gazeta.pl>
    <hg8fll$98i$2@news.onet.pl> <hg8t5p$j3m$1@inews.gazeta.pl>
    <hgnkkf$de5$1@node2.news.atman.pl> <hgollk$qda$1@news.onet.pl>
    <hgq6ds$3a6$1@node1.news.atman.pl> <hgqvde$6qj$1@news.onet.pl>
    <hgr05q$q8b$1@inews.gazeta.pl> <hgr3f0$h92$1@news.onet.pl>
    <hgshhf$u3$1@inews.gazeta.pl>

    "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał:

    >[...]
    > 1. Specjalnie dałem jako przykład "Mister Hit" - konstrukcja na licencji
    > Telefunkena, sprzedawana w RFN. A obiektywnie dźwiękowy chłam, jakich
    mało.

    W porównaniu z czym? Z głośniczkami dzisiejszych telefonów komórkowych?
    Mister Hita miałem strasznie dawno - pozbyłem się chyba ponad 30 lat temu -
    ale mam wrażenie że od dzisiejszych Nokii czy Sony Ericssonów brzmiał jednak
    lepiej.

    > 2. Kolumny firmy Celestion, które kupiłem 8 lat temu są znakomite -
    > znacznie lepsze od wszystkich modeli Tonsila, które się u mnie przewinęły.

    Tu się nie ustosunkuję, bo kompletnie nie znam tych Celestionów, nie wiem
    też, jakie kolumny Tonsila miałeś. Moja znajomość sprzętu audio nie jest
    zbyt głęboka, ale wiem, że neiktóre ich zestawy były w latach 90-tych
    chwalone.

    > 3. Oczywiście, że produkty ze średniej półki (nawet polskiej) sprzed 30
    > lat brzmią lepiej od najniższej półki dzisiejszej. Ale dolna półka 30
    > lat nawet w krajach rozwiniętych brzmiała przyjemnie, ale fatalnie...

    Cóż... mam wrażenie, ze jednak trochę lepiej od obecnej dolnej półki -
    choćnby ze względu na miniaturyzację obecnych wyrobów (im mniejszy
    głośniczek tym trudniej wycisnać z niego jakieś w miarę rozsądne
    pzrenoszenie niskich częśtotliwości).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)