  • Data: 2009-12-24 23:08:43
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Dec 2009 18:53:17 +0100, Jan Rudziński wrote:
    >Ahem.... Te drewniane jeszcze jak cię mogę, te z bakelitu - pfuj.
    >
    >Robiłem zdjęcia Druhem i Smieną i powiadam Ci, że mój były HP620 jednak
    >dawał radę lepiej.

    Hm, Smiena 8 kontra HP735 [3M sprzed ~6lat] .. no naprawde nie wiem co
    lepsze ..

    A co tam bylo wsadzone ?
    Telewizor z lat 60, niech zgadne .. jeden lub dwa glosniki
    sredniotonowe-uniwersalne, koncowka na lampie, z przecietnym
    transformatorem, wzmacniacz otwarty, bez sprzezenia, pudlo adekwatne
    do roli - czyli telewizora, akustycznie takie sobie - bo wazniejsze
    jest chlodzenie srodka .. innymi slowy jakosc AM, i nawet bez
    pretensji do HiFi.

    J.