  • Data: 2009-12-24 21:27:19
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Marek Wyszomirski pisze:

    > mało.
    >
    > W porównaniu z czym? Z głośniczkami dzisiejszych telefonów komórkowych?
    > Mister Hita miałem strasznie dawno - pozbyłem się chyba ponad 30 lat temu -
    > ale mam wrażenie że od dzisiejszych Nokii czy Sony Ericssonów brzmiał jednak
    > lepiej.

    Ale co wy się tak uparliście porównywać cokolwiek z głośniczkami komórek?
    Jest zupełnie oczywiste, że te głośniczki nie nadają się do słuchania
    muzyki. I słusznie - nie do tego są przeznaczone.
    Więc chętnie się zgodzę, że każde urządzenie, które kiedykolwiek
    wyprodukowano w celu odtwarzania muzyki robiło to lepiej, niż głośniczki
    komórek. Podobnie jak do odtwarzania muzyki nie nadają się radiotelefony
    straży pożarnej, policyjne czy wojskowe.

    Naprawdę młodzież jest tak durna, że używa komórek do tego celu?

    Natomiast rzeczony mister hit brzmiał gorzej od praktycznie każdej
    dzisiejszej miniwieży. A także gorzej od większości komórek ze słuchawkami.

    > Cóż... mam wrażenie, ze jednak trochę lepiej od obecnej dolnej półki -
    > choćnby ze względu na miniaturyzację obecnych wyrobów (im mniejszy
    > głośniczek tym trudniej wycisnać z niego jakieś w miarę rozsądne
    > pzrenoszenie niskich częśtotliwości).

    No - radio "Koliber" czy "Eltra 50" też nie powalało rozmiarem.

    Z okazji Świąt życzę nam wszystkim, obyśmy mieli coraz wspanialsze
    aparaty cyfrowe, i oby nikt z nas nie używał głośniczka z aparatu do
    słuchania muzyki.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek