  • Data: 2009-12-13 22:27:19
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > A akrylowa umywalka, naprzeciw ceramicznej. A papierowa podłoga
    > naprzeciw parkietowi.
    > Marku, naprawdę lepszość dziwnych produktów przejawia się w 90%
    > przypadków tylko w ich cenie.
    > Porządny kamienny blat w kuchni jest lepszy niż wiórowy. Wiem bo mam.
    >[...]

    Wszystko zależy od sytuacji. Jak Ci na blat coś cięższego spadnie - z płyty
    wiórowej się co najwyżej wgniecie, kamienny - pęknie. Z kolei wadą
    tardycyjnego litego drewna są zmiany wymiarów pod wpływem zmian wilgotności
    powodujące powstawanie po pewnym czasie pęknięć, powierzchnia blatu jest też
    mnniej odporna chemicznie od laminatu...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)