  • 21. Data: 2013-01-15 12:51:14
    Temat: Re: algorytm stringi
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 12:43:42 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:
> [...]
    pliki po 5 czy 15 MB a na wyszukiwania sie czeka (o ile pamietam)

    > A algorytm wyszukiwania w kpdf albo okular jest wyjątkowo szybki -
    >
    > wyszukiwanie w standardzie C++ działa płynnie w trakcie pisania. To jest
    >
    > pewnie różnica algorytmu naiwnego vs. algorytmu dedykowanego. (+ pewnie
    >
    > jakieś cache danych tekstowych)

    wydaje mi sie ze prymitywny po buforze ze
    znakami dzialalby szybciej niz to co ja pamietam z acrobat reader - pewnie raczej
    dane tekstowe sa trzymane wewnetrznie w bardziej skomplikowanej postaci i to skakanie
    po niech spowalnia

  • 22. Data: 2013-01-15 12:58:52
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.01.2013 12:47, firr kenobi wrote:

    > najpewniej wersja z ktora ja bym na poczatku kombinował to np cos takiego:
    [...]
    > wypadku - nieststy trzebs ie troche pokombinowac - moze sa tez jakies lepsze
    pomysly

    Opisałeś właśnie ideę leżącą u podstaw KMP czy (w bardziej rozwiniętej
    wersji w Boyera/Moore'a) - w pierwszym kroku liczy się wektor służący
    ustaleniu gdzie szukać dalej w momencie gdy nie uda nam się dopasowanie.

    Michoo

  • 23. Data: 2013-01-15 13:14:45
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 12:58:52 UTC+1 użytkownik Michoo napisał:

> [...]
    >
    > wersji w Boyera/Moore'a) - w pierwszym kroku liczy się wektor służący
    >
    > ustaleniu gdzie szukać dalej w momencie gdy nie uda nam się dopasowanie.

    no to jak nie ma nic lepszego (bo moze cos jest) to tak nalezy zrobic - kwestia tylko

    jak napisac optymalnego dynamicznego 'switcha'
    ktory by jak najszybciej odrzucał kolejne 'pozycje' - nad wyoptymalizowaniem tego
    trzebeby sie troche nagłowkowac, najszybsze bybylo pewnie gdyby sprowadzic do
    dynamicznie budowanego (na podstawie ciagu) drzewa warunkow
    -if - ale skoro to nie, to nie wiem

  • 24. Data: 2013-01-15 13:33:40
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 13:14:45 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:

> [...]
    trzebeby sie troche nagłowkowac, najszybsze bybylo pewnie gdyby sprowadzic do

    w c najprawdopodobniej zbudowac na podstawie ciagu tabele od kazdej litery alfabetu z
    iloscia wystapien litery w podciagu np
    t['x']=0; t['d']=2; i uzyc tego jako pierwsze
    kryterium odrzucania a dla tych co przejda
    zrobic ew dalsze porownania z przyleglymi
    9albo w takim samym drzewkowym stylu albo jak sie nie chce pisac zwykle strcomp z
    offsetem
    - pewnie lepsze bo wychodzi na to samo)

    Choc moze byc jakas ew moze jakas szybsza metoda

  • 25. Data: 2013-01-15 13:43:18
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    a jaka postac zbiornika danych do przetrzymywania tekstu? ja pewnie kombinawalbym z
    lista chunkow z tekstem ale dosyc duzych, moze okolo 1MB kazdy

  • 26. Data: 2013-01-15 14:26:54
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 13:43:18 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:
    > a jaka postac zbiornika danych do przetrzymywania tekstu? ja pewnie kombinawalbym z
    lista chunkow z tekstem ale dosyc duzych, moze okolo 1MB kazdy

    moze jednak za duze, moze lista linijek? trudno powiedziec :\

  • 27. Data: 2013-01-15 17:21:39
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 13:14, firr kenobi pisze:

> [...]
    trzebeby sie troche nagłowkowac, najszybsze bybylo pewnie gdyby sprowadzic do
    dynamicznie budowanego (na podstawie ciagu) drzewa warunkow

    Piszesz o tym od tygodnia. Teraz w ciągu godziny
    wysłałeś 4 posty, wiec widać nad tym siedzisz i myślisz.
    W tym czasie zdążyłbyś przeanalizować podesłane linki.

    Np w KMP masz wprost napisane, o ile i jak przeskakiwać.

    Ale jeśli chodzi o prostotę, nadal zalecam karpa-rabina.

    pzdr
    bartekltg

  • 28. Data: 2013-01-15 18:09:48
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    identyfikator to inny kolega, nie ja, ;)
    co do mnie (grfr) to przygodnie sie
    zinteresowalem i nie mam czasu czytac
    wiki czy praktycznie czegokolwiek
    innego niz same posty ;\ (tak ze jak ktos
    stresci co wyczytal w google i co jest
    lepsze od czegos to ok i mozna pogadac,
    ale pod linki nie zagladam z braku czasu)

  • 29. Data: 2013-01-15 19:19:47
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 18:09, firr kenobi pisze:

    > identyfikator to inny kolega, nie ja, ;)

    Aj, racja.

    > co do mnie (grfr) to przygodnie sie
    > zinteresowalem i nie mam czasu czytac
    > wiki czy praktycznie czegokolwiek
    > innego niz same posty ;\ (tak ze jak ktos

    Przeczytałbyś w 20 minut i już byś wszytko wiedział,
    wikipedia jest w przypadku prostych rzeczy naprawdę
    wydajniejsza niż usenet;)

    > stresci co wyczytal w google i co jest
    > lepsze od czegos to ok i mozna pogadac,
    > ale pod linki nie zagladam z braku czasu)

    Ale wtedy Ty nie jesteś żadnym partnerem do dyskusji.
    Nie wspominając o tym, żę marnujesz tak więcej czasu;]

    pzdr, EOT
    bartekltg

  • 30. Data: 2013-01-15 19:39:42
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-01-15 19:19, bartekltg pisze:

> [...]
    > wydajniejsza niż usenet;)

    > Ale wtedy Ty nie jesteś żadnym partnerem do dyskusji.
    > Nie wspominając o tym, żę marnujesz tak więcej czasu;]

    Gdybyś śledził grupę od dawna wiedziałbyś, że fir _nigdy_ nie czyta
    podanych linków. Od zawsze pisze "bo nie ma czasu", albo "że i tak nic
    wartościowego w linkach nie ma więc nie warto czytać" itp. bzdury. Same
    dresy w tych linkach piszą.
    To między innymi dlatego wciąż w kółko próbuje wynajdywać koła i
    masz mu streścić, bo inaczej nie jesteś partnerem do dyskusji.
    Inne jego zwyczaje pominę z litości.

    Pozdrawiam
    Piotr