  • Data: 2010-10-05 18:18:07
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i8fhjm$ds3$1@inews.gazeta.pl...

    > To juz nawet potrollowac nie mozna dla uciechy z pieniacych sie posiadaczy
    > bezawaryjnej alfy? ;)

    Ale kto tu się pieni i pisze, że bezawaryjne?
    Auto jak auto, psuje się podobnie jak inne.
    Renault ma znienawidzoną elektrykę w Ladze 2, Audi/VW ma chyba najbardziej
    nieudany w historii silnik 2.0TDI, Alfa ma delikatne więc awaryjne TS'y oraz
    zawiechę w 147/156 (159 inna bajka), itp, itd.

    Kwestia kultury technicznej.
    Co trzeba było to wymieniłem (np. wadliwe koło pasowe dwumasowe na nową
    konstrukcję Dayco), przepływka to niestety niemiecka kosmiczna i niezawodna
    technologia Boscha stosowana w kultowych autach grupy VAG, itp.
    A że zawieszenie nie na nasze drogi? No niestety. Polska daleko za muzynami.
    Niemiec zrobił 150kkm na oryginale, w Wałbrzychu się robi 20kkm na
    oryginale. No ale to miasto to ewenement, nigdzie gorszych dróg nie
    widziałem w kraju. Wrocławianie robią co najmniej 3x takie przebiegi.

    Pozdro.

    --
    Irokez