  • Data: 2010-10-06 13:39:47
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
    news:i8fj41$cuk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Kwestia kultury technicznej.
    > Co trzeba było to wymieniłem (np. wadliwe koło pasowe dwumasowe na nową
    > konstrukcję Dayco), przepływka to niestety niemiecka kosmiczna i
    > niezawodna technologia Boscha stosowana w kultowych autach grupy VAG, itp.
    > A że zawieszenie nie na nasze drogi? No niestety. Polska daleko za
    > muzynami. Niemiec zrobił 150kkm na oryginale, w Wałbrzychu się robi 20kkm
    > na oryginale. No ale to miasto to ewenement, nigdzie gorszych dróg nie
> [...]

    Problem w tym, ze tluczone po dziurach z pedalem w podlodze firmowe VAGi
    jezdza dluzej, niz alfy w rekach dbajacych o nie wlascicieli. Rynek szybko
    weryfikuje kiepsko wykonane produkty i to nie sa mity kazia z sasiedztwa,
    tylko konkretnych kosztow poniesionych przez firmy na floty samochodowe.

    Trudno tez mowic o jakims przesadnym dbaniu chocby o elektryke. Jesli sie
    pieprzy, to nie dlatego, ze wlasciciel nie dbal.

    Pozdrawiam
    Kamil