    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Tue, 29 Jun 2010 09:27:27 +0200
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    <i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    <i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
    <i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
    <i05p19$1ff0$1@news.mm.pl> <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
    <i074g5$lt1$1@news.mm.pl> <i07766$k83$1@news.onet.pl>
    <i07d7r$2gq9$1@news.mm.pl> <i07f67$8o8$1@news.onet.pl>
    <i07pdk$4a$1@news.mm.pl> <i08jpt$cat$1@news.onet.pl>
    <i09cdj$gv9$1@news.mm.pl> <i0adlo$v8m$1@news.onet.pl>
    <i0ak4o$uio$1@news.mm.pl> <i0b3vl$56r$1@news.onet.pl>

    Jurand pisze:

    > Młocie, a czy to, że się wybiorę do salonu, a zadzwonię, coś zmienia w
    > kwestii otrzymania od nich informacji?

    Ma, bo raz, ze obiecywales cos innego, a dwa, ze w necie to ja sobie
    teraz tez moge napisac, ze zadzwonilem i zaprzeczyli twoim rewelacjom :>

    > Widzisz, kłamliwy cwelu, jak się zajebiscie znasz na Alfach... TEraz
    > trzeba było wyciąć niewygodne treści z listu.

    Nie nie wygodne, tylko w ogole ich nie czytam, do poki nie odszczekasz
    tego co napisales wczesniej, a tu pierwszy lepszy cyctat "Nie napisałeś
    - to nie znalazłem. Jakbyś napisał - to by było. Gdybyś miał rację i
    odrobinę jaj, to byś od razu puścił tutaj cytat, żeby wszystkim zamknąć
    buzie. A tak to kolejne dziecko neostrady."
    Ani ci sie ta buzia nie zamyka, ani odszczekac klamliwych postow nie
    potrafisz.

    > Oczywiście, że nie wiedział jak to nazwać. I nazwał sobie to tak, że
    > akurat utrafił w nazwę tej części, używaną nawet przez serwis BMW. Taki
    > zbieg okoliczności. Nawet młocie ciężki nie wiesz czym jeździsz...

    To ciekawe teorie, bo jakos w katalogu BMW nie widze takiego nazewnictwa :>

    > Cwelu bez jaj gdzie napisałem o poduszkach mostu, co? Możesz zacytować,
    > czy będziesz się dalej wił jak piskorz? Nie rozróżniasz mostu od belki
    > zawieszenia nawet?

    Ty naprawde nie wiesz co piszesz.
    cyt. "tylny most ma się doskonale a poduszki pod nim są od nowości nie
    dotykane," bylo tego wiecej ale nie chce mi sie szukac.
    Tylko taki bezjajowy smiec jak ty nie bedzie mial odwagi odszczekac
    swoich inwektyw.

    > To policz, matole bez szkoły. Się zmieść wtedy w 500 PLN. Chyba, że w
    > Twoim super zajebistym złomie amortyzatory też nie są częścią zawieszenia.

    Nie sa czescia twojej smiesznej wyliczanki.
    Jak ci napisze, ze amortyzatorow z tylu nie wymienialem i sa ciagle
    oryginalne to tez pewnie wydumasz sobie kolejne obrazliwe stwierdzenia i
    sie zblaznisz na koniec.

    > Jak się dałeś komuś zasunąć za amorki do BWM, to współczuję...

    Nie wiedzialem ,ze jestes cwelem.

    > A dodawaj sobie, kmiocie. Tyle, że z tego dodawania nic nie wynika.

    Wynika, ze jestes idiota.
    Tu kolejny cytat "15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna
    kwota, którą należy dysponować, żeby
    - kupić takiego TDS-a
    - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł
    spokojnie 100 tysięcy km "
    A ze TDSa spokojnie kupisz juz za 7 to rownanie jest dosc proste :>

    > Nie, przyśnił mi się. Za to Ty jesteś super fachowcem od TDS-ów, Alfy
    > 156 i w ogóle od wszystkiego dookoła. Tylko na razie nic nie ma Twoja
    > wiedza wspólnego z tym, co na rynku jest. Belki od mostu nie odróżniasz.

    Za to twoja wiedza jest normalnie porazajaca :P
    Miales TDSa z wysposazeniem, ktorego fabryka nie montowala (moze to
    jakis przeszczep byl?) i w szczycie chamstwa zarzucasz mi nie wiedze :P

    > Bo jaj nie masz, tumanie. Jakbyś się nie wstydził tych trupów, co je
    > trzymasz na placu pod domem, to byś normalnie o tym napisał. Ale jak się
    > przesiadło z Golfa na BMW to już się jest panisko na wsi pod dyskoteką.

    No jak ktos ma jajeczka, zamiast mozgu jak ty to moze sie po swojej
    wiosce obnosi ze swoim parkiem maszynowym :P

    > Żebyś kadził tutaj jakieś durne historie o mechanice samochodowej?

    Polecam SJP--->kadzic

    --
    Karolek