eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Sat, 26 Jun 2010 14:16:41 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 96
    Message-ID: <i04r7b$47s$1@news.mm.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    <i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1277554731 4348 81.190.86.247 (26 Jun 2010 12:18:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 12:18:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292349
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand pisze:

    >> Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
    >> podobienstw reszty wahacza.
    >
    > A dlaczego nie jest istotna? Masz kolejny element, który może ulec
    > uszkodzeniu (wybicie się, rozwarstwienie gumy od metalu, itp.)
    >

    Dlaczego?
    Ano dlatego, ze miejsce, w ktorym przykrecisz amortyzator nie ma wplywu
    na dzialanie zawieszenia, ono po prostu wynika z tego czy jest kolumna
    czy jej nie ma, czy jest miejsce na amortyzator tu czy gdzie indziej.
    Ze kolejny element jest to prawda, ale tani, latwy do wymiany i raczej
    malo awaryjny.

    >>
    >> Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie
    >> inne podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne
    >> rozwiazanie techniczne.
    >
    > To powiedz mi, drogi specjalisto od różnic konstrukcyjnych, czym się
    > wobec tego różni samochód typu Bugatti Veyron od samochodu typu Fiat
    > 126p? Oba mają zupełnie takie samo podejście do zagadnienia - mają koła,
    > nadwozie, silnik z tyłu, służą do jeżdżenia do przodu i do tyłu i oba
    > nawet skręcają. To praktycznie zero różnic konstrukcyjnych.
    >

    Nie, nie maja takiego samego podejscia.

    > Już pisałem - wahacze trójkątne są wszystkie bardzo podobne, bo
    > najczęściej mają 2 silentbloki + 1 sworzeń. Tylko dziwnym trafem te
    > "identyczne konstrukcyjnie" elementy mają żywotność od 10 tys km do 100
    > tys km. Dziwy, panie.
    >

    To zobacz jak wygladaja te silentbloki u innych producentow (zobaczysz
    ze moga byc zupelnie inne).
    W ogole zobacz jak wygladaja zawieszenia wielowahaczowe z prawdziwego
    zdarzenia.

    >> No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
    >> pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...
    >
    > A co wiesz o rozwiązaniach dotyczących silentbloków i ich mocowań? Co ma
    > być dziwnie nietypowego w mechanice pracy trójkątnego wahacza?
    >

    Posprawdzaj jak wygladaj inne (dla ciebie takie same przeciez) trojkatne
    wahacze innych producentow.

    >> www.allegro.pl
    >> www.sklep.intercars.com.pl
    >> itp.
    >
    > W cholerę dokładne. Takie same, jak wszystkie Twoje wypowiedzi.
    >

    Jak sie doczekam tych TDSow w E34 po 15 tysiecy to moze tez cos
    poszukam, te lakiery i info z salonow samochodowych tez jeszcze pamietam :P

    >> To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
    >> Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
    >> niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
    >> 15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
    >> Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu
    >> za 10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
    >> jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
    >> samochdoem przejechalem.
    >
    > To ja twierdzę, że to jest jeżdżący złom.
    >

    Masz do tego prawo, ale wbrew twoim teoriom ciagle jezdzi :>

    >> Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny
    >> rynkowe), jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7
    >> tysiecy zlotych.
    >> Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
    >> bedziesz po nocach snil.
    >
    > Tak, ale ty masz gównianą trójkę z automatem ;)
    >

    Taka trojke, jak gowniana ;>

    >> A i zapamietaj jeszcze, ze glowice w silnikach TDS nie pekaja same z
    >> siebie.
    >
    > Te w VW 2.0 TDI też nie.
    >

    A tego nie wiem, nie interesuja mnie te silniki.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: