-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Sat, 26 Jun 2010 14:16:41 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 96
Message-ID: <i04r7b$47s$1@news.mm.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
<hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
<i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1277554731 4348 81.190.86.247 (26 Jun 2010 12:18:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 12:18:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292349
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>> Roznica, ktora raz ze nie jest istotna, a dwa, ze nie zmienia w ogole
>> podobienstw reszty wahacza.
>
> A dlaczego nie jest istotna? Masz kolejny element, który może ulec
> uszkodzeniu (wybicie się, rozwarstwienie gumy od metalu, itp.)
>
Dlaczego?
Ano dlatego, ze miejsce, w ktorym przykrecisz amortyzator nie ma wplywu
na dzialanie zawieszenia, ono po prostu wynika z tego czy jest kolumna
czy jej nie ma, czy jest miejsce na amortyzator tu czy gdzie indziej.
Ze kolejny element jest to prawda, ale tani, latwy do wymiany i raczej
malo awaryjny.
>>
>> Dla ciebie roznica kontrukcyjna to inne wymiary, dla mnie to bedzie
>> inne podejscie do zagadnienia, a w konsekwencji zupelnie inne
>> rozwiazanie techniczne.
>
> To powiedz mi, drogi specjalisto od różnic konstrukcyjnych, czym się
> wobec tego różni samochód typu Bugatti Veyron od samochodu typu Fiat
> 126p? Oba mają zupełnie takie samo podejście do zagadnienia - mają koła,
> nadwozie, silnik z tyłu, służą do jeżdżenia do przodu i do tyłu i oba
> nawet skręcają. To praktycznie zero różnic konstrukcyjnych.
>
Nie, nie maja takiego samego podejscia.
> Już pisałem - wahacze trójkątne są wszystkie bardzo podobne, bo
> najczęściej mają 2 silentbloki + 1 sworzeń. Tylko dziwnym trafem te
> "identyczne konstrukcyjnie" elementy mają żywotność od 10 tys km do 100
> tys km. Dziwy, panie.
>
To zobacz jak wygladaja te silentbloki u innych producentow (zobaczysz
ze moga byc zupelnie inne).
W ogole zobacz jak wygladaja zawieszenia wielowahaczowe z prawdziwego
zdarzenia.
>> No te niby roznice, korych nie ma w mocowaniu wahacza, mechaniki jego
>> pracy, rozwiazaniu silentblokow i ich mocowania, rozwiazaniu sworznia...
>
> A co wiesz o rozwiązaniach dotyczących silentbloków i ich mocowań? Co ma
> być dziwnie nietypowego w mechanice pracy trójkątnego wahacza?
>
Posprawdzaj jak wygladaj inne (dla ciebie takie same przeciez) trojkatne
wahacze innych producentow.
>> www.allegro.pl
>> www.sklep.intercars.com.pl
>> itp.
>
> W cholerę dokładne. Takie same, jak wszystkie Twoje wypowiedzi.
>
Jak sie doczekam tych TDSow w E34 po 15 tysiecy to moze tez cos
poszukam, te lakiery i info z salonow samochodowych tez jeszcze pamietam :P
>> To ja ci powtorze po raz n+1 ze gowno prawda.
>> Kazdy uzywany samochod jest w lepszym badz gorszym stanie i cos tam w
>> niego wlozyc trzeba i nie ma znaczenia czy to audi czy bmw.
>> 15 tysiecy za e34 to kwota wyssana z palca.
>> Ja osobiscie swiadcze, ze kupilem samochod (e34 z TDSem) 4 lata temu
>> za 10 tysiecy, do dnia dzisiejszego na naprawy nie wydalem 5 tysiecy i
>> jeszcze mam do tego daleka droge, a 100 tysiecy kilometrow juz tym
>> samochdoem przejechalem.
>
> To ja twierdzę, że to jest jeżdżący złom.
>
Masz do tego prawo, ale wbrew twoim teoriom ciagle jezdzi :>
>> Dzisiaj wartosc tego TDSa to max 8 tysiecy (bo i takie sa ceny
>> rynkowe), jego serwisowanie przez nastepne 100 tysiecy nie wyniesie 7
>> tysiecy zlotych.
>> Wiec zakoduj to sobie wreszcie i skoncz truc juz z tym bmw bo mi sie
>> bedziesz po nocach snil.
>
> Tak, ale ty masz gównianą trójkę z automatem ;)
>
Taka trojke, jak gowniana ;>
>> A i zapamietaj jeszcze, ze glowice w silnikach TDS nie pekaja same z
>> siebie.
>
> Te w VW 2.0 TDI też nie.
>
A tego nie wiem, nie interesuja mnie te silniki.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 19:27 Jurand
- 26.06.10 19:32 Jurand
- 26.06.10 19:34 Jurand
- 26.06.10 19:36 Jurand
- 26.06.10 19:53 Jurand
- 26.06.10 20:58 Karolek
- 26.06.10 21:02 Karolek
- 26.06.10 21:05 Karolek
- 26.06.10 21:10 Karolek
- 26.06.10 21:47 Jurand
- 26.06.10 21:57 Jurand
- 26.06.10 21:49 Karolek
- 26.06.10 22:04 Jurand
- 26.06.10 22:26 Karolek
- 26.06.10 22:45 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=