    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Sat, 26 Jun 2010 13:57:23 +0200
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtd27$42a$1@news.onet.pl> <hvtfcn$b1p$1@news.onet.pl>
    <hvtlfj$21p2$2@news.mm.pl> <hvts7n$jes$1@news.onet.pl>
    <hvvrb9$hbs$4@news.mm.pl> <i000es$s0q$1@mx1.internetia.pl>
    <i005an$2p05$4@news.mm.pl> <i008rv$v36$1@news.onet.pl>
    <i02ei8$d9d$2@news.mm.pl> <i02pnd$g3q$1@news.onet.pl>
    <i034nv$cdq$5@news.mm.pl> <i0463r$fui$1@news.onet.pl>

    Jurand pisze:

    > Ty naprawdę miałeś ciężkie dzieciństwo. To do czego chcesz E34 porównać?
    > Do C3-ki produkowanej w prawie niezmienionym nadwoziu od 1982 roku?
    > Wtedy BMW tłukło E28, od 1981 roku. I to były modele, które porównywano.
    > BMW wystawiło nowy model E34 w 1987 roku (nie żaden lifting, tylko NOWY
    > MODEL), a Audi wypuściło z taśmy pierwsze A100 C4 w 1990 roku.

    O brawo, cos juz wyczytales.

    > Era C4
    > skończyła się definitywnie w 1997,

    Era audi 100 juz w 94 i jak juz to to powinienes porownywac, a co za tym
    idzie samochody jakby starsze od A6, jakby tansze od A6 i pewnie juz nie
    w takim super stanie jak probujesz niektorym wmowic.

    > gdy pojawiły się pierwsze A6 C5, a
    > BMW 2 lata wcześniej wypuściło E39. I to masz porównywalne modele i "od
    > zawsze" te modele porównywano w czasopismach motoryzacyjnych jako
    > bezpośrednich konkurentów. A Ty dalej pleciesz trzy po trzy jakieś
    > historyjki, że coś tam jest nowsze, bez konkretów (jak zwykle).
    > Dziewczyny nie masz? Zajmij się nią - większy pożytek z tego będzie.

    Roznicy w cenie tez nie widzisz?
    Widzisz jak ja kupuje samochod to mam kwote X i szukam czegos
    najlepszego za te pieniadze.
    Tak sie sklada ze majac na E34 nie bede mial na A6, tylko jak juz to na
    audi 100, jak bede mial na E39 to nie bede mial na A6 C5 tylko na A6 C4 itd.
    To jest ta drobna roznica, ktorej nie widzisz.
    Z czego ona wynika? Ano z tego, ze E34 jest juz stare, przede wszystkim
    starsze od A6 (jakiegokolwiek) i co za tym idzie musi byc tansze i te
    samochody nie sa dla siebie konkurencja jako taka poniewaz sa z zupelnie
    innej polki cenowej.
    Ja sie tutaj nie rozplywam nad tym czy technicznie A6 jest lepsze czy
    gorsze od E34, chodzi tylko o to, ze majac kase na E34 nie kupisz A6.
    Ta prosta logika jednak nie trafia do twojego zagmatwanego umyslu.

    --
    Karolek